استاندار تهران گفت: استانداری تهران خارج از زمان‌بندی تعیین شده وزارت کشور برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی کلاس‌های توجیهی برای فرمانداران و سایر مسئولان اجرایی برگزار می‌کند.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با بیان این که جدیدا اصلاح قانون انتخابات توسط مجلس تصویب شده است، اظهار داشت: قانون انتخابات جدید باید از سوی رئیس مجلس به دولت همچنین وزارت کشور ابلاغ شود تا از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها برای انجام کارهای انتخاباتی اعلام شود.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ قانون انتخابات جديد و زمان‌بندی اجرایی آن از سوی وزارت کشور، استانداری تهران تمام فعالیت‌های انتخاباتی را طبق آن جلو خواهد برد.

استاندار تهران خاطر‌نشان کرد: استانداری تهران خارج از زمان‌بندی تعیین شده وزارت کشور فعالیت‌های انتخاباتی از جمله برگزاری کلاس‌های توجیهی برای فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولان اجرایی استان تهران را آغاز کرده است.

وی در خصوص برگزاری انتخابات به‌صورت تمام رایانه‌ای که از سوی شورای نگهبان اعلام شده است، تصریح کرد: استانداری تهران آمادگی و همچنین تمام تجهیزات و امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای را دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار