رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ورود 120 هزار تن برنج هندي دانه بلند در بنادر كشور خبر داد و گفت: عمليات ترخيص اين محصولات در حال انجام است و اين نوع برنج در روزهاي آينده وارد بازار خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، اميرحسين نظري اظهاركرد: برنج هندي با قيمت 29 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد و تلاش ما اين است كه قيمت آن در بازار افزايش پيدا نكند.

وي افزود: براي ادارات دولتي سهميه برنج وارداتي در نظر گرفته شده است كه جداي از اين، برنج به صورت مويرگي بين فروشگاه‌هاي بزرگ و خرده‌فروشان توزيع مي‌شود.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصريح‌كرد: علاوه بر اين 4 هزار تن برنج داخلي توليد استان نيز در اختيار داريم كه اين برنج شامل ارقام مختلف همچون عنبر و دانيال مي‌شود و قرار است اين محصول را در نمايشگاه بهاره عرضه كنيم.

نظري بيان‌كرد: 23 نمايشگاه بهاره در سال‌جاري از يكم تا 28 اسفندماه در سراسر استان برگزار مي‌شود؛ واحدهاي توليدكننده محصولات خود را با تخفيف 10 تا 15 درصدي عرضه خواهند كرد.

وي افزود: اين نمايشگاه كالاهاي اساسي، پوشاك و كيف و كفش در معرض نمايش قرار داده مي‌شود. زمان برگزاري نمايشگاه بهاره اهواز 12 اسفندماه مي‌باشد.

نظري گفت: در حال حاضر نمايشگاه ويژه موادغذايي با 50 غرفه در اهواز برپاست و كالاها در اين نمايشگاه قيمت‌گذاري شده و سازمان صنعت بر كيفيت كالاهاي عرضه شده نظارت مي‌كند./س
برچسب ها: برنج ، هندی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.