با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و محلی، شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، هوشنگ ناظری صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون زابل اظهار داشت: این تعاونی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ 70 میلیون تومان و اختصاص تسهیلات به میزان 35 میلیون تومان از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: تعاونی مذکور در دو شیفت مشغول فعالیت است که در هر شیفت کاری تعداد هفت نفر مشغول به‌ کار هستند و جمعاً برای تعداد 14 نفر اشتغالزایی شده است.

فرماندار زابل با تأکید بر لزوم توسعه شرکت‌های تعاونی در سطح منطقه گفت: راه‌اندازی این شرکت تعاونی و بسته‌بندی محصولات سیستان و عرضه آن در بازار استان و خارج از استان یک کار نوپا و جدیدی است که باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به جدیت حمایت شود.

ناظری بیان داشت: در این تعاونی امکان افزایش تعداد اشتغالزایی تا میزان 70 نفر می‌باشد که به‌منظور رفع مشکلات این شرکت تعاونی، تسهیلات ویژه‌ای از طریق کارگروه توسعه بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی افزود: ظرفیت تولید روزانه این تعاونی به میزان 400 کیلو می‌باشد که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده و مطمئنا با افزایش میزان تولید تعداد متقاضیان نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار زابل تصریح کرد: امروز به‌طور همزمان هشت طرح تعاونی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 800 میلیون ریال و اشتغالزایی 68 نفر و 59 خانوار بهره‌مند به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها می‌توانند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشند.
برچسب ها: تعاونی ، افتتاح ، زابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.