دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: کلید واژه انتخابات آزاد، کلید واژه جعل شده از سوی گروه‌های ضدانقلاب بود که سعی می‌کردند در آستانه انتخابات کشورمان را با آسیب‌های جدی روبرو کنند.

علیرضا زاکانی امروز در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: این کلید واژه را برای اولین بار گروه‌های ضدانقلاب و خارج‌نشین طراحی کرده و عده‌ای از افراد فتنه‌گر و منحرف نیز در داخل کشورمان آن را زمزمه و بازگو کردند.

وی گفت: دشمن و ضدانقلاب این اصطلاح را جعل کردند تا با استفاده از عناصر خود نظیر سلطنت‌طلب‌ها که خاضع و خاشع بیگانگان و گروه‌های مخالف نظام اسلامی بودند، بتوانند از این طریق نفوذ خود را عملیاتی کنند تا همانگونه که در آستانه انتخابات 88 با طرح موضوع کمیته صیانت از آرا فضا را ملتهب کردند، در سال 92 نیز بتوانند فضای فتنه دیگری را برپا کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین افزود: عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین و برخی گروه‌های داخلی با به کار بردن چنین واژه‌ای عملاً به جمهوری اسلامی ایران دروغ‌های بزرگی را منتسب کردند در حالی که در 34 سال گذشته انتخابات آزاد چه در دوران هاشمی، چه خاتمی و چه احمدی‌‌نژاد با حضور آحاد مردم در این کشور صورت گرفته است.

زاکانی با بیان اینکه به کار بردن این واژه‌ها در خصوص انتخابات ایران اسلامی اسباب تعجب همگان است، گفت: این بزرگترین ظلم در حق مردم و جمهوریت نظام اسلامی است که بخواهیم موضوع انتخابات آزاد را برنامه‌ریزی کنیم.

وی در ادامه افزود: با مسیری که دنبال می‌کنیم امیدواریم تا روز انتخابات با شناسایی غفلت‌ها و همچنین ترفندهای استکبار جهانی فضای انتخابات آرام و کم تنشی را در کشور برقرار کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، انتخابات ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.