نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكلات بخش انرژی و پتروشیمی شهرستان لردگان در دیدار با وزیر و معاونان پتروشیمی و گاز وزارت نفت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجید جلیل سرقلعه گفت: در دیدار با رستم قاسمی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، سرعت بخشی به گاز رسانی به دو شهر منج و سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شهرستان لردگان از سیاست های یازده گانه جنگلی كشور است ولی هنوز دو شهر این شهرستان، از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیست.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه پتروشیمی لردگان، حدود 23 درصد پیشرفت فیریكی دارد و در دیدار نماینده لردگان با وزیر نفت، بر لزوم افزایش سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به منظور تكمیل این پروژه تاكید شد.

جلیل سرقلعه گفت: وزیر نفت در این دیدار با ارتقاء اداره گاز شهرستان لردگان و احداث ساختمان اداری این شهرستان، گازرسانی به بخش منج و سردشت، با افزایش سرمایه گذاری ها برای سرعت بخشی اجرای پروژه پتروشیمی لردگان موافقت كرد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: وزیر نفت در این دیدار برای ساخت پلی كلینیك تخصصی صنعت نفت در استان چهارمحال و بختیاری قول مساعد داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.