استاندار آذربایجان شرقی ، وحدت و همدلی مردم و مسئولان را موجب تسریع در عملیات ساخت و ساز و تسریع در اجرای پروژه های مختلف در مناطق زلزله زده عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،بیگی در جمع مردم شهرستان اهر در قشلاق شاهوردی گفت: با وجود سیاه نمایی دشمنان نظام و انقلاب اکثر امورات زیربنایی و کارهای لازم و ضروری مربوط به مناطق زلزله زده انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و این امر نشان از همت والای دولت خدمتگزار در جهت حل مشکلات زلزله زده و اهتمام جدی رئیس جمهور به این امر می باشد.

وی، افزود: با اتمام بازسازی مناطق زلزله زده ارسباران شاهد رشد و توسعه و عمران و آبادانی دراین منطقه خواهیم بود و منطقه ارسباران به جلوه ای از زیبایی های آذربایجان تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: نتیجه عنایت خاص مقام معظم رهبری، دولت و همدلی دستگاه های اجرایی استان در زلزله اخیر این است که امروز در کنار بازسازی اماکن مسکونی و تأمین امکانات شاهد آرامش نسبی دراین منطقه هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفتهای مختلف نظام در طول عمر 34 ساله انقلاب اشاره کرد و دستاوردهای مختلف در عرصه دفاعی، هوا فضا، فن آوریهای نوین، انرژی هسته ای و سلول های بنیادین را نشان از ارتقاء علمی ملت ایران دانست.

وی، در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و حضور پرشور مردم ایران دراین راهپیمایی را پاسخی دندانشکن به دول استکباری و ایادی آنها ذکر کرد و افزود: ملت ایران پرشورتر از گذشته دراین راهپیمایی حماسی شرکت خواهد کرد./س

برچسب ها: وحدت ، همدلی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.