نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف به ویژه فناوری صلح آمیز هسته ای، قدرت چانه زنی ایران را در سطوح بین المللی افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام علی سعیدی، در حاشیه برگزاری همایش بصیرت روحانیت در سایه ولایت  در شهركرد گفت: پیشرفت‌ های هسته‌ ای ایران موجب شد، جمهوری اسلامی در مذاكره با كشورهای 1+5 از قدرت چانه‌ زنی بیشتری برخوردار باشد.

وی با بیان فعالیت‌های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی، افزود: فعالیت هسته‌ ای غیر‌صلح‌ آمیز در برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست و ایران به عنوان كشور اسلامی و پایبند به معاهدات بین المللی، فعالیت هسته‌ ای غیر‌صلح ‌آمیز را ممنوع و حرام می داند.

حجت الاسلام سعیدی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی غرب علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران، گفت: قانع كردن دشمنان ایران حد و مرزی ندارد و این مساله، كاملا سیاسی است.

وی با بیان برگزاری مذاكرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 در اسفندماه امسال، تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران، اهداف صلح ‌آمیز خود را دنبال می كند و از حقوق مسلم خود عقب نشینی نمی كند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران برای حفظ اسلام و تحقق شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قیام كرد و در این راه، استوار و محكم به پیش می رود.

همایش بصیرت روحانیت در سایه ولایت، با حضور جمعی از ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری و روحانیان حوزه های علمیه این استان، در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهركرد برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.