نماينده مردم اروميه در نطق ميان دستور خود با اشاره به اينكه تجسس در امور شخصی افراد خلاف قانون است، گفت: پخش نوار از سوي احمدي‌نژاد در صحن علني مجلس اقدامي مجرمانه بوده و ما به نمايندگي از ملت از دستگاه قضايي مي‌خواهيم با همه خاطيان برخورد محکم شود تا اقدامات اين چنيني تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛  نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در نطق ميان دستور خود در جلسه  علني امروز (چهارشنبه 18 بهمن) ضمن تبريک دهه فجر، پيروزي انقلاب را مديون خون شهدا و زحمات امام خميني و مقام معظم رهبري و همه مجاهدين اين راه دانست.

عضو کميسيون صنايع و معادن با اشاره به افزايش تورم در کشور اظهار داشت: حقوق کارگران و کارمندان بايد با توجه به تورم موجود در کشور افزايش يابد.

قاضي‌پور به افزايش قيمت خودرو اشاره کرد و گفت: چرا تعزيرات با افزايش قيمت خوردو برخورد جدي نکرده و چطور ممکن است پرايد يک شبه 18 ميليون شود.

وي خطاب به وزير آموزش و پرورش گفت: چرا آزموني براي جذب معلمان شرکتي و پيش دبستاني برگزار نمي‌کنيد.

نماينده مردم اروميه همچنين با اشاره به وضعيت درياچه اروميه گفت: وضعيت اين درياچه نامطلوب است و از مسئولين مي‌خواهم تا براي نجات آن کاري انجام دهند، قرار بود راه‌آهن اروميه سال 88 افتتاح شود اما هنوز نيز خبري از آن نيست. در اروميه حتي يک متر بزرگراه و تونل وجود ندارد و جاده‌هاي اين استان تبديل به قتل‌گاه مردمان اين استان شده است.

عضو کميسيون صنايع و معادن خطاب به وزير ورزش گفت: ورزش و فوتبال در اروميه غريب مانده حتي يک تيم فوتبال و يک زمين مجهز به نورافکن وجود ندارد آقاي وزير سرت را بلند کن و اين مشکلات را ببين.

قاضي‌پور تصريح کرد: مجلس شوراي اسلامي در راس امور است و با هرگونه استبداد و خودکامگي برخورد مي‌کند و قانون اساسي ايران مترقي‌ترين قانون در دنيا است و طبق اصل 25 هرگونه تجسس ممنوع اعلام شده لذا اقدام رياست جمهوري خلاف مصلحت، قانون و شرع بوده و باعث ناامني رواني در جامعه شده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: پخش نوار از سوي احمدي‌نژاد در صحن علني مجلس اقدامي مجرمانه بوده و ما به نمايندگي از ملت از دستگاه قضايي مي‌خواهيم با همه خاطيان برخورد محکم شود تا اقدامات اين چنيني تکرار نشود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار