گزارش اخير منتشر شده از سوي پارلمان انگليس نشان مي دهد كه مقامات دولتي انگليس در صدد گسترش فعاليت هاي جاسوسي و گسترش دستگاه نظارت بر فعاليت شهروندان انگليسي در فضاي مجازي هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه ، در اين گزارش آمده است كه در برنامه جديد دولت انگليس كنترل فعاليت شهروندان انگليسي در فضاي مجازي تشديد مي شود و دولت ان كشور هر سايتي كه شهروندان از آن بازديد كنند و با هر كسي كه تماسي برقرار نمايند را زير نظر خواهد گرفت. كميته امنيتي و اطلاعاتي پارلمان انگليس روز گذشته با انتشار اين خبر از اقدام دولت انگليس به منظور برنامه نظارت جامع ملي براي فعاليت هاي الكترونيكي خبر داد كه در واقع مي توان آن را برنامه "جاسوسي دولت انگليس از شهروندانش" خواند.
دولت انگليس بار ديگر با طرح بهانه مبارزه با تروريسم اين برنامه را توجيه كرده است. طبق اين برنامه دولت انگليس از اين پس به تمامي اطلاعات شهروندان انگليسي كه در فضاي مجازي مبادله مي شود از جمله زمان، تاريخ و محتواي پست هاي الكترونيكي ارسال شده دسترسي خواهد داشت. در گزارش پارلمان انگليس از اين برنامه انتقاد شده و آمده است "تحت شرايط ومقررات كنوني اتحاديه اروپا اين اقدام غير قانوني است . 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار