با کنار رفتن یوسف وند و دلیر زهان دو بازیکن بسیار جوان تیم ملی از ترکیب 15 نفره تنها یک بازیکن دیگر از جمع بازیکنان فعلی خط می خورد وضعیت یونس لاله زاده در این مورد تعیین کننده است.

محمد رضا مشحون رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این مورد گفت: امروز آخرین جلسه تمرین رسمی تیم ملی پیش از غرب آسیا انجام شد البته صبح فرداپیش از بازی هم تمرین سبکی خواهیم داشت تا ساعت 17  اولین بازی مقابل اردن را  انجام دهیم.
 
وی در مورد وضعیت بازیکنان تیم ملی  توضیح داد: با حذف دلیر زهان و یوسف وند 13 بازیکن در اردوی تیم  ماندند در بین این نفرات یونس لاله زاده هم منتظر پاسخ فدراسیون جهانی است این بازیکن با وجود داشتن پدر و مادر ایرانی،‌ متولد کشور آمریکا است به همین دلیل باید نامه ای داشته باشد که تا به حال در هیچ یک از تیم های ملی آن کشور عضویت نداشته است.

** برای میزبانی بزرگتر دو سالن می خواهیم

 وی در مورد میزبانی در تهران پس از مدتها اشاره کرد : ما امکانات سخت افزاری نداشتیم یکی از شرایط اصلی  میزبانی داشتن حداقل دو سالن برای میزبانی از 16 تیم است که این امکان را نداریم. سالن آزادی قابل استفاده و بهره برداری  است و تنها یک سالن دیگر به گرفتن میزبانی کمک می کند.
 
وی دلیل استفاده  نکردن از سالن 12 هزار نفری فوتسال را تشریح کرد: بسکتبال با والیبال که از آن سالن استفاده می کند  فرق دارد، علاوه بر تخته های مخصوص که نصب و جمع آوری  آن زمان برده و هزینه زیادی دارد، پارکت آن سالن هم باید ویژه بوده و زمین آن باید ابعاد 14 در 28 متر داشته باشد، از هر طرف هم حداقل پنج متر را پوشش دهد اگر سالن 12 هزار نفری این مشکلات را نداشت ما هم مثل والیبال در آن سالن میزبانی می گرفتیم.

رئیس سازمان تیم های ملی تاکید کرد:  تیم ما در هر حال آماده است تیم های دیگر هم بسیار خوب هستند لبنان با دو بازیکن آمریکایی و اردن مثل همیشه با یک تیم خوب می آید، رشیم رایت آمریکایی هم در ترکیب این تیم وارد کشورمان می شود به این ترتیب تیم ها با توان بالایی در مسابقات شرکت می کنند اما ما هم با تمام نیرو سعی می کنیم که با هیمن تیم مقام به دست بیاوریم/آق

برچسب ها: منتظر ، نامه ، تایید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار