در تازه ترین مورد کودک آزاری در عربستان ،این بار یک کودک با آب جوش بشدت دچار سوختگی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم؛ یک شهروند عربستان سعودی به همراه همسرش جنایت وحشیانه ای در حق کودک خود مرتکب شدند و اقدام به سوزاندن فرزند 9 ساله خود با اب جوش نمودند.

روزنامه "الحیاه"عربستان سعودی طبق گزارش خود از یک منبع مطلع نقل می کند: بعد از انکه پدربزرگ کودک شکنجه نوه خود توسط والدینش را گزارش کرد، استاندار جده دستور دستگیری و بازداشت فرد جنایتکار و همسرش را صادر نمود این در حالی است که مسوولان امور اجتماعی و دستگاههای امنیتی تحقیقات خود را درباره این حادثه که در نوع خود وحشیانه ترین جنایت بشمارمی رود آغاز کرده اند.

این روزنامه در ادامه اورده است: کودکی که دچار سوختگی شده درحالی که در اثر شکنجه والدین خود در بدترین وضعیت جسمی و روحی به سر می برد به انجمن حمایت اجتماعی در جده تحویل داده شده است و گروهی از همین انجمن مکلف شده اند تا بهبودی کامل جسمی کودک از وی مراقبت نمایند.

یاداور می شود که عربستان سعودی اخیرا شاهد حوادث مشابه زیادی بوده است مثل حادثه دختر بچه ای به اسم "لمی"در شهر حوطه بنی تمیم که از جانب پدر خود به شدت مورد شکنجه قرار گرفته و با سیم برق دچار سوختگی شده بود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار