اورژانس جدید بیمارستان مدرس امروز 18 بهمن با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولین بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر باقری، رئیس بیمارستان مدرس امروز 18 بهمن در مراسم افتتاح اورژانس جدید این بیمارستان افزود: چند ماه پیش اورژانس تخصصی قلب این بیمارستان به دلیل اینکه این بیمارستان یکی از مهمترین سانترهای قلب تهران است افتتاح شد و امروز در فاز دوم اورژانس جنرال جدید به طور رسمی افتتاح شد.

وی گفت: با حمایت های دانشگاه توانستیم اورژانس جنرال را در زمان کوتاهی بازسازی کنیم که اورژانس جدید در فضای نسبتا قابل قبولی بازسازی شده است، تعداد تخت ها دو برابر و در نوع تخت ها بازنگری شده است.

همچنین با فعال کردن بخش تریاژ در اورژانس بیماران قلبی و غیرقلبی در همان ابتدای ورود جدا می شوند و بیماران قلبی به اورژانس تخصصی قلب منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه تمام تخت های اورژانس جنرال به مانیتور و ونتیلاتور وصل هستند عنوان کرد: اورژانس جدید شامل یک بخش icu دو تخته، اتاق عمل، اتاق ایزوله، رادیولوژی است که پیش بینی شده است سونوگرافی، آزمایشگاه و داروخانه هرچه زودتر در فضای اورژانس جدید ایجاد شود.

رئیس بیمارستان مدرس تاکید کرد: میزان آمار رضایتمندی مردم در خصوص اورژانس در 6 ماهه اخیر حدود 98 درصد بوده است که سنجش رضایتمندی براساس استانداردهای معاونت درمان صورت گرفته است.

باقری در خصوص مشکلات این بیمارستان عنوان کرد:‌ یکی از مشکلات این بیمارستان مراجعه بیش از حد بیماران غیراورژانس به بخش اورژانس است در واقع خیلی از افراد این منطقه برای تزریقات به بخش اورژانس مراجعه می کنند که همین امر باعث شده که وقت پرسنل ها برای رسیدگی به بیماران بدحال و نیازمند گرفته شود که البته برای حل این مشکل یک سری تمهیداتی اندیشیده شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار