مدیر امور شعب بانک ملی استان کردستان از پرداخت یک‌هزار و 800 فقره تسهیلات مسکن‌مهر توسط این بانک به متقاضیان از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات با صرف اعتباری بالغ بر 396 میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندح، عباسی گفت: امسال در زمینه بازسازی مسکن روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 89 میلیارد ریال، بانک‌ملی به 712 متقاضی، تسهیلات پرداخت کرده است.
وی افزود: میزان پرداخت تسهیلات در زمینه بافت فرسوده توسط این بانک در 10 ماه اول امسال، 600 مورد و با صرف اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بوده است.
مدیر امور شعب بانک ملی کردستان از پرداخت 101 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به مسکن خانواده‌های معظم شهدا در استان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به 290 متقاضی پرداخت شده است.
عباسی اضافه کرد: در زمینه تسهیلات مسکن اقشار خاص نیز بانک‌ملی از ابتدای سال‌جاری تاکنون اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت کرده است.
به گفته وی، در بخش بازرگانی و مضاربه 3 هزار و 900 فقره تسهیلات با صرف اعتباری بالغ بر 311 میلیارد ریال به متقاضیان در سطح استان پرداخت شده است./س
برچسب ها: مسکن ، اعتبار ، متقاضیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.