از 370 طرح کشاورزی طی دهه فجر دراستان زنجان زنجان بهره‎برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان، با اشاره به بهرهبرداری از 370 فقره طرح کشاورزی در استان زنجان گفت : این طرح‏ها برای 382 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

نهاوندیپورافزود: در مجموع طی دهه فجر امسال ،19طرح  پرورش ماهی، دو فقره طرح مرغداری، 170 واحد تولیدات دامی، 119 واحد صنایع کشاورزی، 22 واحد تولیدات گیاهی و 38 واحد آب و خاک در استان زنجان به بهرهبرداری می‏رسد.

وی تصریح کرد: 5 هزار فقره طرح توسعه کشاورزی به بانک‏های استان زنجان معرفی شده که مبلغ پروندههای ارسال شده به بانک‏های استان زنجان 190 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ،با اشاره به اینکه در مجموع 6 هزار فقره پرونده در زمینه توسعه کشاورزی در استان زنجان تشکیل شده است،ادامه داد: استان زنجان 30 درصد بیش از سهم ابلاغی خود پرونده به بانکها معرفی کرده است.

نهاوندیپور  با اشاره به اینکه یک هزار و 70 فقره طرح با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی معرفی شده است، خاطر نشان کرد: 128 فقره طرح نیز به صندوق توسعه ملی معرفی شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.