تجمع 10 هزار نفر گردان‌هاي عاشورا، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم تجمع بزرگ 10 هزار نفر گردان‌هاي عاشورا که شامل بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) است، صبح امروز در ستاد دفاع حضرت محمد رسول‌الله واقع در ميدان سپاه تهران برگزار شد.

"سرهنگ محمد سراج" رئيس سازمان بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور در جريان برگزاري اين تجمع گفت: يکي از برنامه‌هاي سپاه براي واحد رزمي بسيج ادارات و وزارتخانه‌ها برگزاري اين مراسم است.

وي افزود: گردان‌هاي عاشورا و الزهرا در بسيج ادارات و وزارتخانه‌ها 7 درصد از ظرفيت و استعداد ما را تشکيل مي‌دهد و مابقي به کارهاي علمي و تخصصي اختصاص دارد.

سراج تصريح کرد: در سال، سه برنامه براي اين گردان‌ها در نظر گرفته مي‌شود و يکي از اين برنامه‌ها فراخوان يک روزه است که امسال بنا به صلاحديد سپاه، امروز به مناسبت روز انقلاب اسلامي و امنيت پايدار براي حفظ انسجام و تمرين برنامه در نظر گرفته شده است.

رئيس سازمان بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور گفت: در اين مراسم ما قصد داريم که با آرمان‌هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کنيم.

گفتني است اين مراسم با حضور "سردار محسن کاظميني" فرمانده سپاه تهران بزرگ و حجت‌الاسلام گواهي نماينده ولي فقيه در اين سپاه برپا شد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: تجمع ، گردان ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار