معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از برگزاری طرح های ویژه دهه فجر در بوستان های منطقه 19، به خصوص بوستان ولایت خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح های ویژه دهه فجر در بوستان های منطقه 19، به خصوص بوستان ولایت، شقایق و شریعتی به منظور نهادینه کردن ، فرهنگ سازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) به طور همزمان در دهه فجر در حال برگزاری است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: برگزاری نمایشگاه خانه اسباب بازی انقلاب، مسابقات ماکت های ورود امام خمینی (ره) و تظاهرات انقلابیان قبل از پیروزی انقلاب مقاومت های انقلابیون تا پیروزی نهضت امام خمینی (ره) در 22 بهمن، ماکت های دهه فجر، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از طرح های ویژه در بوستان ولایت است.

جوادی با اشاره به طرح های ویژه دیگر دهه فجر در بوستان ولایت گفت: برگزاری همایش نمادین پیاده روی بانوان ، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه شهر تهران، مسابقه دوچرخه سواری، دارت، طناب کشی، مسابقه فرهنگی با موضوع انقلاب، مسابقه کتاب خوانی زندگی به سبک روح الله از طرح های ویژه دیگر در بوستان ولایت است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه روزنامه های سال 57 و 58، نمایشگاه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب و دهه فجر، اجرای ویژه برنامه های سرود و نمایش انقلابی ویژه کودکان و نوجوانان، در بوستان ولایت و شقایق، برگزاری برگزیده ترین پرچم ملی ایران ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان ولایت از طرح های ویژه دهه فجر است.

جوادی در پایان با اشاره به نحوه ی برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در بوستان ولایت و بوستان های دیگر منطقه 19 افزود: طرح های ویژه دهه فجر، با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز 12 بهمن آغاز به کار نموده است و روز 22 بهمن با برگزاری مراسم اختتامیه ، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات و نمایشگاه های دهه فجر همزمان در بوستان ولایت، شقایق و شریعتی، با مراسم پرچم آمریکا ، به پایان خواهد رسید./ز

برچسب ها: شهرداری ، جوادی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار