مسئول سياست خارجي بسيج دانشگاه علامه‌طباطبايي گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن در شرايطي که کشور نيازمند وحدت است پيام بزرگي را براي مسئولان و دست‌اندرکاران نظام به‌ دنبال دارد.

"فرهاد نظريان" مسئول سياست خارجي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن حائز اهميت دانست و گفت: ما الان در برهه‌اي از زمان قرار گرفته‌ايم که نظام سلطه تمام قد مقابل ايران اسلامي ايستاده است و حضور ميليوني مردم مي‌تواند اين پيام را به بدخواهان القا کند که مقاومت در خون مردم ايران بوده و سختي تحريم‌ها ذره‌اي از اراده محکم آنها کم نکرده است.

وي با بيان اينکه مردم شريف ايران به خوبي مي‌دانند که حضورشان مهر محکمي بر تاييد نظام خواهد بود، تصريح کرد: مردم با وجود مشکلات همواره در طول چند دهه‌اي که از پيروزي انقلاب مي‌گذرد، پاي نظام و انقلاب خود ايستاده‌اند.

مسئول سياست خارجي بسيج دانشگاه‌ علامه‌طباطبايي گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن در شرايطي که کشور نيازمند وحدت است پيام بزرگي را براي مسئولان و دست‌اندرکاران نظام به دنبال دارد.

نظريان با تاکيد بر اينکه وحدت مردم در مسائل سياسي کشور بهترين الگو براي خواص است،‌ اظهار داشت: با توجه به اينکه کشور در آستانه انتخابات قرار گرفته، عده‌اي در داخل و خارج کشور قصد دارند حضور مردم در صحنه‌هاي سياسي و انتخابات را کمرنگ کنند و بعد روي اين مسأله مانور دهند که مردم نسبت به نظام دلسرد شده‌اند و به اين وسيله ارزش‌هاي انقلاب را زير سوال برده و مشروعيت نظام را خدشه‌دار کنند.

مسئول سياست خارجي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي خاطرنشان کرد: دشمنان شاهد خواهند بود که حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال مهر تاييد ديگري بر مشروعيت و مقبوليت نظام است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار