دشمن با اقدام احمقانه خود و تحریمها در واقع به خودکفایی ایران خدمت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندارزنجان در جمع مردم خرم‌دره با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران اهداف بلندی را دنبال می‌کند،گفت: راهبرد انقلاب اسلامی نتایج شگرفی را در دنیای کنونی به همراه داشته است.

رئوفی‌نژاد با یادآوری شعارهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب با شعارهای خود اهدافی را دنبال می‌کرد که در واقع خواسته‌های مردم و رهبری آن محسوب می‌شد.

وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی را شعارهایی اعلام کرد که در حال حاضر حیات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی منبعث از آنها است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه طراح شعارهای زمان انقلاب امام راحل بودند، تصریح کرد: این شعارها در راستای اهداف انقلاب که همان اهداف دینی بودند طراحی شده بود.

رئوفی نژاد دلیل مقاومت مردم را دینداری و ولایت‌مداری آنها اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی در این سال‌های بدون هیچ حمایت خارجی و تنها به کمک مردم خود در شدیدترین تحریم‌ها مقاومت کرده است.

وی پیشرفت‌های کنونی ایران را خارج از تصور دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: امروز ایران به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند ادعا کند که مستقل‌ترین، خودکفاترین و آزادترین نظام سیاسی دنیا را دارد.

استاندارزنجان به صدور انقلاب اسلامی اشاره وتاکید کرد: گذشت آن زمانی که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند انقلاب اسلامی را در داخل مرزهای ایران محصور کند.

رئوفی‌نژاد با مقایسه آمریکای امروز با 20 سال پیش خاطر نشان کرد: آمریکای امروز به مراتب ضعیف‌تر از 20 سال پیش است./س

برچسب ها: خود ، کفایی ، ایران ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.