مدير سازمان تيم هاي ملي گفت: اردوهاي تيم ملي بزرگسالان بعد از پايان رقابت هاي ليگ آغاز مي شود.

فرامرز مي آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت هاي ليگ برتر با برنامه ريزي هاي كه انجام گرفته و برگزاري منظم آن ها تاكنون 11 اسفند به پايان مي رسد و بعد از پايان اين مسابقات اردوهاي تيم ملي را آغاز خواهيم كرد.
رئيس سازمان تيم هاي ملي تصريح كرد: براي سرمربي گري تيم ملي احتمال خارجي هم هست و مربيان داخلي نيز بررسي مي شود و با يك كار علمي و كارشناسي و با همكاري و همفكري كارشناسان و مسئولين فدراسيون انتخاب خواهد شد.
مي آبادي در ادامه گفت: سال آينده مسابقات آسيايي را خواهيم داشت و براي اينكه هندبال كشورمان بيشتر در دنيا مطرح شود بايد تلاش كنيم كه ميزباني اين مسابقات را كسب كنيم و با حمايت و پشتيباني مسئولان ورزشي و تماشاگران به رقابت هاي جهاني صعود كنيم.
وي اشاره كرد: با توجه به اينكه قطر درسال 2015 ميزبان رقابت هاي جهاني هندبال است به نظرم كنفدراسيون آسيا اجازه ميزباني آسيايي را به اين كشور ندهد.
مي آبادي گفت: تيم ملي هندبال ايران تاكنون به مسابقات جهاني نرفته است، با توجه به پتانسيل و استعداهاي نوشكفته در اين ورزش مي توانيم به اين رقابت ها اعزام شويم.
وي اضافه كرد: هندبال ايران چيزي از قدرت هاي آسيا كم ندارد، مي توانيم به آن ها برسيم و اين در صورتي است كه با يك برنامه ريزي طولاني مدت و سرمايه گذاري مناسب به اين هدف دست يافت.
مي آبادي خاطرنشان كرد: سازمان تيم هاي ملي هندبال مدتي است كار خود را آغاز كرده است هنوز اول راه هستيم براي اينكه در اين راه موفق عمل كنيم بايد با همفكري و هماهنگي و همكاري همه پيش رويم و تيم هاي ملي قدري در آسيا و جهان داشته باشيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار