فرماندار شهرستان دماوند گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی بی ‏نظیر در دنیا و منشأ خیر و برکت برای همه مظلومان عالم است.

علی‏ رضا قاسمی‏ فرزاد درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امیدواریم با پیروی از مقام عظمای ولایت، این جانشین خلف و فرزند صالح حضرت فاطمه زهرا (س) بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

وی افزود: دشمنان ما با فشار ها و تحریم ‏ها می ‏خواهند ما را از مسیری که برگزیده ‏ایم، منحرف سازند و تنها الگوی مبارزه با استکبار را از بین ببرند.

قاسمی‏ فرزاد اضافه کرد: اما نمی ‏دانند که نور الهی را نمی‏ توان خاموش ساخت و ما به یاری خداوند، با قدرت هر چه بیشتر در این مسیر گام بر می ‏داریم و به وعده الهی خواهیم رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران، یک انقلاب معمولی از جنس دیگر انقلاب‏ ها نبود، بلکه یک نهضت بزرگ الهی بود که توانست انسانیت و بشریت را متحول و نظام 2500 ساله ستم‏ شاهی را نابود سازد.

وی تصریح کرد: کسی تصور نمی‏ کرد که ایرانی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وابستگان و کشور های اقماری بلوک غرب بود، پس از پیروزی به یک پایگاه ضد استعماری در منطقه تبدیل شود؛ به طوری که پناه مظلومان و ستم‏ دیدگان عالم باشد.

قاسمی‏ فرزاد بزرگ‏ ترین ثمره انقلاب اسلامی را استقلال ارزیابی کرد و افزود: در تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که تنها یک شعار نیست، بلکه یک راه و روش نورانی و پر فروغ است باید گفت که قبل از انقلاب اسلامی ما در هیچ زمینه ‏ای استقلال نداشتیم.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اما به یاری خداوند و به یمن وجود انقلاب، ما در ابعاد حاکمیتی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، علمی و فرهنگی به استقلال و خود کفایی رسیدیم و هر روز شاهد آن هستیم که عرصه‏ های مختلف علم و دانش به دست دانشمندان ایران اسلامی گشایش می ‏یابد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.