جلال کوزه گري: استعفایم شایعه است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: استعفایم شایعه ای بیش نیست و آن را تکذیب می کنم.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: متأسفانه مسائلی در خصوص استعفای بنده از ریاست فدراسیون مطرح شده است که شایعه ای بیش نیست و آن را تکذیب می کنم و تا زمانی که سازمان ورزش بخواهد در این سمت هستم و در خدمت جامعه هندبال خواهم بود. ما خدمتگزار این ورزش هستیم و برای اعتلای آن از هیچ چیزی دریغ نخواهیم کرد.

رئيس فدراسيون هندبال در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات آسیایی گفت: رقابت های آسیایی هندبال هر دو سال یک بار در یک کشور متقاضی برگزار می شود در سال 2014 نیز این مسابقات ادامه می یابد باید تلاش کنیم که میزبانی آن را بر عهده بگیریم و انجام این رقابت ها در کشورمان برای هندبال کشورمان کمک مثبتی خواهد بود و به گسترش و معرفی این ورزش ایران تأثیرات زیادی دارد.

کوزه گری در ادامه گفت: مجمع انتخاباتی قم برگزار شد که من نیز در آن جلسه حضور داشتم و در پایان این برنامه طباطبایی برای دومین سال به عنوان رئیس هیئت استان شد و چهار سال در این پست خواهد ماند.

وی تأکید کرد: رقابت های لیگ برتر 11 اسفند به اتمام خواهد رسید و در تلاش هستیم که بعد از خاتمه این رقابت ها اردوهای تیم ملی بزرگسالان را آغاز کنیم و نخستین مرحله در تهران خواهد بود.

کوزه گری در خصوص سرمربیگری تیم ملی اینکه ایرانی است یا خارجی گفت: این موضوع نیز در حال بررسی است و به صورت کارشناسانه بررسی می شود و عملکرد مربیان ایرانی زیر ذره بین می رود و احتمال اینکه مربی خارجی نیز بیاید مربی خارجی نیز بیاید باید به هر حال بستگی به شرایط ما دارد و اینکه درحال حاضر با گرانی ارز و دلار آوردن مربی خارجی با مشکل مواجه شده است.

کوزه گری در خصوص رافائل کاسترلو گفت: برای حضور وی در رأس تیم ملی نیز گفتگوهایی صورت می گیرد در چند روز آینده مشخص خواهد شد که وی می تواند مربی تیم ملی باشد یا نه و یا از مربی داخلی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سانیا پانیچ هم با قدرت به کار خود ادامه می دهد و براساس زمان بندی و برنامه ریزی کار می کند و با انجام سفرهای استانی تجربیات خود را به مربیان ایرانی منتقل می کند./مح
برچسب ها: استعفا ، هندبال ، کوزه گری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار