دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در چند روز آينده مواضع خود درخصوص انتخابات را به روشني اعلام خواهم كرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محسن رضايي" كه به منظور نشست تبيين دهه پيشرفت و عدالت در دانشگاه پرديس قم دانشگاه تهران حضور يافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ سطح تحمل‌پذيري و گفتگو در كشور فوق‌العاده پايين آمده است و بايد تحمل‌پذيري و فرهنگ گفتگو و رعايت اخلاق را در كشور تقويت كنيم.

وي ضرورت آغاز تحمل‌پذيري را نسبت به فعالان سياسي دانست و ادامه داد: فعالان سياسي بايد تحمل‌پذيري خود را بالا برده و گفتگوها را سازماندهي كنند در اين صورت است كه خرد جمعي شكل مي‌گيرد.
 
رضايي در ادامه ريزش‌ها و رويش‌هاي نظام را بسيار بالا ارزيابي کرد و اظهار داشت: بايد كاري كرد تا ريزش‌ها كمتر و رويش‌ها بيشتر شود كه در اين زمينه اخلاق و تحول‌پذيري بسيار حائز اهميت است اما اگر همه افراد و همه اقوام در اداره كشور مشاركت پيدا كنند، ريزش‌ها كمتر خواهد بود.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ائتلاف 1+2  ادامه داد: ائتلاف را بعد از انتخابات قبول دارم و براي فراگيري بايد از همه افراد استفاده كرد.
 
رضايي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه نظر شما به كداميك از كانديداها نزديك‌تر است، گفت: در چند روز آينده مواضع خود درخصوص انتخابات را به روشني اعلام خواهم كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار