اتوموبيل جديد مرسدس آزمايش شد؛

هميلتون: خيلي بد نيست!

لويس هميلتون مرسدسWD4 را براي اولين بار روز دوشنبه مورد آزمايش قرار داد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، لوئيس اتوموبيل جديد مرسدس بنز براي شرکت در فصل 2013 رقابت‌هاي فرمول 1 را مورد بررسي قرار داد. او کيفت اين اتوموبيل را نه چندان بد ارزيابي کرد.

لويس هميلتون که تمام حرفه فرمول 1 خود را با تيم مک کلارن سپري کرده بود روز دوشنبه با آزمايش اتوموبيل تيم جديدش فصلي جديد از رانندگي حرفه اي خود را آغاز کرد.

قهرمان سال 2008 رقابتهاي قهرماني جهان، که تا به حال تجربه کار با اتوموبيلي ديگر را داشته بايد کار با تمامي سوييچ ها را در اتوموبيل جديد بياموزد و اين چالشي تقريبا بزرگ است.

وي در اين رابطه گفت: خيلي هم بد نبود. اين که من تا به حال با اين اتوموبيل رانندگي نکرده بودم نقش زياد بازي مي‌کند اما به نظر من کيفيت ماشين و تجربه اولين بار رانندگي با آن براي من خيلي هم بد نبود.

وي در ادامه افزود: من نمي دانم چه مي‌شود يا چگونه مي‌توانم با اين اتوموبيل جديد وفق پيدا کنم ولي در رقابتها شرکت کنم اما احساس مي‌کنم اين تجربه جديد مي‌تواند نتيجه کاملا مثبتي داشته باشد.

وي هم چنين گفت: نحوه رانندگي با مرسدس بسيار متفاوت با ماشين مک کلارن بود. نحوه کنترل اتوموبيل هم همين طوري براي من تجربه جديدي بود.

او هم چنين در ارتباط با کيفيت و قدرت اتوموبيل نيز گفت: ماشين نيز همي طور خيلي بد نبود. من زياد راضي نبودم اما احساس مي‌کنم شايد اين موضوع به خاطر اين است که اولين بار بود سوار آن مي‌شدم. در هر صورت اميدوارم دفعه بعد همه چيز بهتر از اين پيش برود./آق

برچسب ها: اتومیبل ، مرسدس ، همیلتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار