نايب‌ رئيس کميسيون شوراها و امورداخلي کشور با يادآوري اعلام وصول طرح انتقال پايتخت گفت: اين طرح به صورت عادي در دستور کار کميسيون‌هاي تخصصي مربوطه قرار خواهد گرفت و تاکنون گزينه‌اي به صورت جدي براي مقصد آتي پايتخت مطرح نشده است.

محمدجواد کوليوند نماينده مردم كرج در مجلس شواري اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعلام وصول طرح انتقال پايتخت از سوي هيئت‌رئيسه مجلس، گفت: با توجه به اين که طرح انتقال پايتخت به صورت طرحي فوريت‌دار مطرح نشده، اين مسئله به صورت عادي در دستورکار کميسيون‌هاي تخصصي قرار خواهد گرفت.

وي در ادامه افزود: طرح فوق در کميسيون‌هاي "امنيت ملي و سياست خارجي" ، "برنامه، بودجه و محاسبات"، "شوراها و امور داخلي"، "‌صنعايع و معادن" و کميسيون "عمران" مطرح و بررسي خواهد شد و به احتمال زياد کميسيون شوراها، ‌کميسيون اصلي بررسي‌کننده اين طرح خواهد بود.

نايب‌رئيس کميسيون شوراها تصريح کرد: پس از بحث و بررسي و تجميع مباحث اين طرح در کميسيون‌هاي تخصصي، که به گمان بنده بررسي آن بيش از 7 الي 8 ماه زمان خواهد برد، طرح فوق در نوبت کار صحن علني مجلس قرار خواهد گرفت.

کوليوند در خاتمه خاطر نشان کرد: تاکنون گزينه‌اي‌ جدي براي مقصد آتي پايتخت مطرح نشده است.
 
خاطرنشان مي‌شود طرح "انتقال پايتخت" در جلسه علني روز گذشته (سه‌شنبه) توسط هيئت‌رئيسه مجس اعلام وصول شد.
 
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: طرح ، انتقال ، پایتخت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار