رژيم صهيونيستي از ترس واکنش سوريه به حمله اخير اين رژيم به يک مرکز تحقيقاتي علمي در ريف دمشق ، تدابير امنيتي را در سفارتخانه هاي اين رژيم در چند کشور تشديد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري المنار فلسطين ؛ محافل و رسانه هاي اسرائيلي اعلام کردند تل آويو به علت بيم از واکنش سوريه ، به تشديد تدابير امنيتي اقدام کرده است.برخي از محافل اسرائيلي نيز از مداخله اسرائيل در بحران سوريه انتقاد کرده اند.

برخي محافل اروپايي فاش کردند اسرائيل از شماري از کشورهاي اروپايي و آمريکاي جنوبي رسما خواسته است تدابير امنيتي را در اطراف سفارتخانه هاي اسرائيل  و منافع يهوديان و اسرائيل افزايش دهند.اين محافل گفتند وزارت خارجه اسرائيل به کارمندانش در نمايندگي‌هاي ديپلماتيک در خارج به ويژه در سه کشور اروپايي و يک کشور غرب آسيا و يک کشور در آمريکاي لاتين ابلاغ کرده است که آماده باش خود را افزايش دهند.

اين محافل افزودند اطلاعاتي که تل آويو را دريافت کرده باعث شده است به کشورهاي ياد شده پيامهاي فوري ارسال شود.در اين پيامها از کارمندان سفارتخانه هاي اسرائيل خواسته شده است از محل کارشان دور نشوند و به تنهايي تردد نکنند و مسئول امنيت را در سفارتخانه ها را از تحرکات خود پيشاپيش مطلع کنند.


                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اسرائیل ، تدابیر ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار