احسان روزبهانی:

بوکس ایران باید بیش از یک لژیونر داشته باشد/ما هیچ چیز کمتر از برترین های جهان نداریم

لژیونر بوکس کشورمان گفت: بوکسورهای کشور ما هیچ کمبودی نسبت به برترین های جهان ندارند و انتظار می رود در آینده بیشتر از یک لژیونر داشته باشیم.

روزبهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در لیگ نیمه حرفه ای قزاقستان در دیدار اول در بازی با اوکراین موفق به برد شدم حریفم بسیار قوی بود و البته توانستم وی را شکست دهم.

وی افزود: حدود دو هفته بعد به آمریکا رفتم و در ابتدا قرار بود با حریف روس به مبارزه بپردازم و وی را آنالیز کرده بودم ولی بر سر وزن کشی حریف من عوض شد و می بایست با بهترین بوکسور کالیفرنیا مبارزه می کردم وی ادامه داد: خوش بختانه در آن مسابقه آماده بودم و بدون هیچ استرس توانستم بوکسور مطرح آمریکایی را شکست دهم.

روز بهانی در خصوص تیم بوکس قزاقستان بیان کرد: قزاقستان بیان کرد: قزاقستان تیم بوکس بسیار مطرحی دارد و در گروه b تیم اول لیگ نیم حرفه ای بوکس است.

قزاق ها هزینه زیادی صرف کرده اند و بوکس این کشور در سطح آسیا اول و در سطح جهانی نیز یکی از تیم های قدرتمند جهان است.

*بوکسورهای ایران، از نظر فنی سطح بالایی دارند

روزبهانی در خصوص وضعیت بوکس ایران بیان داشت: اگرچه مدتی است در کشور نیستم و خبری از بوکس ایران ندارم ولی معتقدم وضعیت بوکس ایران بسیار خوب است و ما نباید یک لژیونر داشته باشیم و در آینده باید این تعداد افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: هم بوکسورهای ما قوی و با استعداد هستند و هم مربیان خوبی داریم و معتقدم اگر بوکسورهای ما در تیم ها و رقابت های خارجی حضور پیدا کنند می توانند هم سطح بسیار بالایی داشته باشند و هم رنکینگشان را بالا ببرند.

لژیونر بوکس کشورمان تصریح کرد: شاید از آن جایی که بوکسوران ما در مسابقات کمتری حضور پیدامی کنند فرصت حضورشان در لیگ های برتر بوکس جهان کمتر است.

وی در خصوص شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی با تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: بدون شک خودم را به رقابت های آسیایی و جهانی بوکس خواهم رساند و قصد درام تا در مدت حضورم در ایران اردوی بزرگسالان نیز حضور و با آنها تمرین کنم.

گفتني است، احسان روزبهانی که مدتی است در لیگ نیمه حرفه ای بوکس در قزاقستان حضور دارد در جدید ترین رده بندی آیبا در وزن 81 کیلوگرم در رتبه هفتم جهان قرار گرفت./مح
برچسب ها: بوکس ، ایران ، یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار