تئو باکر گفت: اگر کی روش شکست ایران مقابل لبنان را خرابي چمن زمین عنوان می کند، برایش متأسفم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تئو باکر سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ایران به خبرنگاران گفت: فردا چهارشنبه 18 بهمن در مقابل ایران بازی مشکل و سختی خواهیم داشت چون این کشور پهناور و ثروتمند در فوتبال است و هواداران بی شماری از آنها حمایت می کنند ترسی از تیم ملی ایران نداریم و برای امتیاز گرفتن به تهران آمده ایم.

وی ادامه داد: داستان بازی جام ملت های آسیا با مقدماتی جام جهانی در بیروت جداگانه است تمام حواس مان را برای امتیاز گرفتن جمع کرده ایم، دیدار در تهران برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است.

باکر در مورد اظهارات کی روش به خاطر خراب بودن زمین بیروت تصریح کرد: اگر کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شکست دور دقت رقابت های مقدماتی جام جهانی را به خاطر خرابی زمین بیروت می داند برای او متأسفم چون حرف حرفه ای را در دنیای فوتبال بیان نکرده است، بهترین زمین و امکانات را برای ایرانی ها تدارک دیدیم اما نمي توانستيم شرایط آب و هوايي بيروت را تغيير دهيم.

وی ادامه داد: در بازی رفت حق تیم ملی فوتبال لبنان بود که پیروز شود و توانست با یک گل مقابل تیم ایران پیروز شود و همه دیدند که لبنان برتر از ایران بود و در آن بازي لبنان خیلی بهتر از ایران بازی کرد.

باکر در مورد حواشی فوتبال لبنان و تبانی در لیگ لبنان گفت: تبانی در لیگ لبنان وجود ندارد و این موضوع را تکذیب می کنم.
من و بازیکنانم کاری به حواشی پیرامون بازی با ایران ندارند و بدون هیچ مشکلی به اینجا آمده ام تا با دست پر از ایران باز گردیم.

وی در مورد عدم مشکلات با فدراسیون و روزنامه نگاران لبنانی نیز اضافه کرد: اولین باری است که می شنوم بازیکنان و مربی لبنان با فدراسیون و جراید لبنانی مشکل دارند.

*کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان: ایران به خاطر باخت قبلی ناراحتند

رودا عنتر گفت: برد مقابل ایران شانس نبود و ایرانی ها به خاطر باخت از لبنان ناراحتند.

رودا عنتر کاپیتان تیم ملی لبنان در ادامه کنفرانس مطبوعاتی افزود: در قطر تمرینات خوبی داشتیم برای ما مهم نیست که چند امتیاز خواهیم گرفت برای امتیاز گرفتن به ایران آمده ایم و می خواهیم با خوشحالی ایران را ترک کنیم.

وی ادامه داد: ایرانی ها از باخت دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی از لبنان ناراحتند و شرایط زمین را علت باختشان می دانند ولی فدراسیون لبنان هیچ دخالتی در آب و هوای کشور لبنان نداشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان تصریح کرد: ما از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم یک زمین ایده آل و خوب در اختیار دو تیم بگذارد تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی فوتبال ایران فکر می کردند که به بیرون می آیند و با چند گل لبنان را شکست می دهند و سپس به ایران باز می گردند.

وی ادامه داد: ایرانی ها اصلا انتظار نداشتند که در بیروت با یک گل شکست بخورند آنها به خاطر باخت به لبنان عصبانی هستند.

کاپیتان لبنان اظهار داشت: تمام فکر و ذکرمان به بازی ایران است تا با نتیجه خوب از زمین بیرون بیایم و به مسایل حاشیه ای کاری نداریم سعی داریم بازی خوبی در مقابل ایران داشته باشیم./مح

برچسب ها: کی روش ، واکر ، لبنان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار