معاون استاندار و فرماندار نيشابور گفت: انقلاب اسلامي يک نهضت ديني و اعتقادي بود که ديگر انقلاب‌هاي جهان ژرفا و عمق اين گونه‌اي را نداشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سیدجلال هاشمی در گردهمایی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش سرولایت نیشابور، افزود: امام راحل(ره) سبب شد ايران به‌عنوان يکي از پرافتخارترين نظام‌هاي دنيا مطرح باشد.

وی تفکر و اندیشه‌های بزرگ امام(ره) را سبب شکوفاشدن دیگر انقلاب‌ها در دنیا ذکر کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار نهم و دهم اساسی‌ترین برنامه یعنی عدالت، مهرورزی و خدمت بی‌منت به اقشار ضعیف و مردم روستاهای دور افتاده را در دستور کار خود قرار داد.

هاشمی خطاب به مردم بخش سرولایت، گفت: شرایط منطقه سرولایت وضعیت مناسب و ممتازی است و شما مردم باید قدر این نعمات را بدانید.

گفتنی است: در این مراسم اعضای شوراها و دهیاران بخش سرولایت به‌صورت مستقیم به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از این مراسم پروژه‌های ساختمان اورژانس 115 کلاته محمدجان و طرح آب‌رسانی روستاهای قرونه و تیجان از توابع بخش مرکزی به‌صورت متمرکز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت./ب

 

برچسب ها: انقلاب ، نهضت ، دینی ، اعتقادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.