نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت: مدیران نظام، مسئولان و متولیان امر نباید در کارهای روزمره و گرفتاری‌های اداری از بهایی که ملت پرداخت تا نهال انقلاب به بار بنشیند، غافل شوند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران عباس مقتدایی خوراسگاني نماينده مردم اصفهان در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ بهمن) در نطق میان‌دستور خود گفت: ملت ایران و مدیران نظام می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی نظام متفاوتی است که ولایتمدار و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است که از یک سو با نظام سلطه سر سازش ندارد و از سوی دیگر قدرت را زمینه رشد معنویت و نه ابزاری برای به زیر کشیدن ملت‌ها  می‌داند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نظام به دنبال رشد و بالندگی انسان‌ها بر مدار حق و عدالت  و به دنبال دستیابی و تکمیل الگوی پیشرفت اسلامی – ایرانی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در پی تحقق شاخصه‌های عدالت اجتماعی، اقتصادی و ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: در چنین الگویی سیاست، امنیت، فرهنگ، پیشرفت و توسعه، علم و فناوری و غیره مبتنی بر رویکردهای اصیل اسلامی است.

مقتدایی ویژگی انقلاب ایرانی را مکتبی و اسلامی بودن آن دانست و افزود: مدیران نظام، مسئولان و متولیان امر نباید در کارهای روزمره و گرفتاری‌های اداری از بهایی که ملت پرداخت تا نهال انقلاب به بار بنشیند، غافل شوند.

وی با بیان این که ۲۱ و ۲۲ بهمن ۵۷ طلیعه حکومت اسلامی است، عنوان کرد: باید اهداف و شیوه حکومت بیش از پیش به سمت اسلامی شدن پیش رود و این نظام راه تحقق امت واحد جهانی را هموار کند؛ امروزه رعایت تقوا از سوی مردم و مبارزه همگانی با تمام مظاهر فساد و تباهی ضرورت جامعه ما است لذا باید مجلس و مسئولان مربوطه با بهره گیری افزون تر از ظرفیت‌های داخلی و جهان اسلام همچنین حوزه و دانشگاه ها نسبت به عملیاتی و اجرایی کردن آیات قرآن در ایران و امت اسلامی اقدامات موثرتر انجام دهد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مقتدایی ، اصفهان ، مجلس ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار