مدیرجهاد كشاورزی كرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب، 189 طرح بخش كشاورزی با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد و363 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و كلنگ زنی می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس 'رضا زارعی' افزود: از این تعداد 129 طرح تسهیلاتی، 40 پروژه عمرانی، 15 طرح در دست اقدام و پنج طرح هم كلنگ زنی می شود كه در مجموع با بهره برداری از آن ها 453 نفر مشغول بكار خواهند شد.

وی در مورد مشخصات كلی طرح های آماده افتتاح شهرستان كرمانشاه در دهه فجر امسال، گفت: 129 طرح تسهیلاتی شامل 12 طرح اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، دو طرح در خصوص احداث باغات، یك طرح پرورش قارچ خوراكی، دو طرح پرواربندی گوساله، دو طرح پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی، یك طرح در خصوص بسته بندی سبزیجات با فن آوری نانو و 109 طرح نیز واحدهای دامپروری كوچك روستایی می باشد.

وی تصریح كرد: 40 طرح عمرانی هم شامل 35 مورد احداث استخر و پنج طرح در خصوص احداث كانال آبرسانی می باشد و در این راستا نیز حدود 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

زارعی افزود: 15 طرح نیز كه بیشتر آن ها در زمینه امور دام است در دست اقدام بوده و پنج طرح احداث گلخانه شیشه ای، احداث كارخانه ذرت خشك كنی و بسته بندی بذر، احداث تولید قارچ خوراكی دكمه ای، تكمیل و توسعه گلخانه و احداث كارخانه كنسرو ذرت نیز در این ایام كلنگ زنی می شود./س

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، کساورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.