نماينده مردم سنندج در مجلس گفت: مجلس نشان داده است که در راستای حل مشکلات و مهار تورم، آمادگی هرگونه تعامل و همکاری را با دولت دارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران سالار مرادی نماينده مردم سنندج و ديوانده در مجلس در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) گفت: آنچه از دو دهه پیش در مورد برخورد آن‌ها و تبیین محور شرارت از سوی غرب آغاز شد منجر به انتقال برنامه‌دار جنگ و خشونت‌های داخلی به کشورهای جنوب و مسلمان شده که در این میان خاورمیانه به عنوان یک منطقه استراتژیک و منبع انرژی جهان اهمیت حیاتی در تثبیت و تقویت هژمونی زیاده‌خواهان داشته و‌ آنان اثبات و امنیت در خاورمیانه را بر نمی‌تابند.

وي در ادامه افزود: باید هوشیار بود و در مقابل تحولات برنامه‌دار که هویت و ماهیت کشورهای اسلامی را نشانه رفته است، عاقلانه رفتار کرد.

وی ادامه داد: اعمال فشارها و تحریم‌های بین‌المللی تلاش برای تضعیف جایگاه ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی است و لذا مسئولیت دولتمردان در این زمینه دو چندان است چرا كه در این شرایط هرگونه ناهماهنگی و تضعیف نیروها و ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

مرادی با بيان اينكه دوستانی که در ظاهر دم از وحدت میان قوا می‌زنند باید بدانند که تا زمانی که در عمل و رفتار، تعاون و تعامل وجود نداشته باشد، به نتیجه نمی‌رسند، اضافه كرد: مردم هوشیارانه رفتارهای مسئولان را ارزیابی و از آنان انتظار رفتارهای صادقانه در راستای منابع ملی را دارند.

نماینده مردم سنندج و دیواندره همچنين از تاخیر در عدم ارایه لایحه بودجه انتقاد کرد و افزود: مجلس نشان داده است که در راستای حل مشکلات و مهار تورم، آمادگی هرگونه تعامل و همکاری را با دولت دارد.

انتهای پیام /س2
برچسب ها: سالاری ، تورم ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار