کارگردان فیلم سینمایی "کما" گفت: "حوض نقاشی" مازیار میری جولانگاهی برای نمایش دادن توانمندی های شهاب حسینی و نگار جواهریان است.

آرش معیریان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: طی چند روز گذشته تمامی تلاشم را کردم تا فیلم های در حال اکران در برج میلاد را نظاره گر باشم نسبت به سالیان گذشته بیشتر حس می شد تنوع موضوع و سوژه های فیلم هاست.
وی ادامه داد: سال گذشته تم اکثر فیلم ها به سمت یک نوع نگاه خانوادگی و اجتماعی می چرخید که کاری به خوب و بد آن نداریم.
معیریان افزود: در این دوره از جشنواره فیلم های کارگردانان فیلم اولی و صاحب نام با تنوع موضوع به چشم می‌خورد گرچه نباید این موضوع را به اکران فیلم ها نیز منتسب دانشت.
این کارگردان تصریح کرد: احساس می‌کنم سال خوبی برای اکران 92 نخواهیم داشت گرچه نگاه و تکنیک فیلمسازان حاضر در جشنواره پخته و قابل ستایش است اما باید فکری به حال وضعیت اکران در سال آینده کرد.
کارگردان فیلم سینمایی "کما" بیرون کرد: گویی فیلمهای سینمایی فقط باید در 10 روز جشنواره به نمایش در بیایند اما نباید این میزان استقبال و ستایش از فیلم ها ما را گول بزند.
معیریان در خصوص فیلم سینمایی "حوض نقاشی" گفت: "حوض نقاشی" تشابه و ردپای فیلم من سام هستم می‌باشد که در آن شان پن نقشی همانند شهاب حسینی را ایفا میکند.
وی افزود: "حوض نقاشی" جولانگاهی است که برای نمایش توانمندی دو بازیگر خوب و قدر که توانمندی آنها قابل ستایش است./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار