قاتل پرونده قمه کشی در نظام آباد گفت: هنگامی که به این افراد حمله کردم؛ حالت جنون داشتم و نیم ساعت بعد به سمت قم رفتم تا توبه کنم.

به گزارش خبرنگار حقوقی - قضایی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه دادگاه پرونده "قمه کشی منجر به قتل در نظام آباد" متهم پرونده در جایگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: مجرد هستم و تحصیلاتم زیر دیپلم است شغلم پیک موتوری بود و تلاش داشتم گواهینامه بگیرم تا بتوانم با وانت کار کنم.

وی ادامه داد: من قصد بدی نداشتم و سودی از این ماجرا نصیبم نشد؛ فقط جنونی به من دست داد که این کار را انجام دادم نیم ساعت بعد از این حادثه خودم را به قم رساندم و توبه کردم و همان جا خودم را به ماموران معرفی کردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی که شب حادثه کجا بوده است؟ تصریح کرد: به علت فروش خانه‌ام در خانه پدربزرگم بوده‌ام، مدت 5 -6 سال بود که مشکلات روحی روانی داشتم؛ صبح آن روز ساعت 8 بیدار شدم و نان گرفتم و به عمویم که به سر کار می‌رفت گفتم که من را تا یک مسیری برساند؛ می‌خواستم از چاقو فروشی چاقو بخرم.

این متهم ادامه داد: متاسفانه چاقو فروشی بسته بود؛ خودم را به نظام آباد رساندم در بازار آن‌جا به علت شلوغی نتوانستم چاقو را از مغازه‌ها بردارم، خودم را به یک قصابی رساندم و از قصابی چاقو را برداشتم، در مسیر راه چند نفر را با چاقو زدم ترسیده بودم دوباره به خانه پدربزرگم برگشتم.

وی افزود: در همین روز ضریح امام حسین(ع) را به قم برده بودند همان لحظه تصمیم گرفتم که به قم بروم و توبه کنم.

وی در پاسخ به سوال قاضی که چند نفر را مجروح کرده‌ای؟ پاسخ داد: 11 نفر را مجروح کرده‌ام که 4 نفر آن‌ها خانم بودند، این موضوع هیچ سودی برای من نداشت و فقط جنون به من دست داده بود.

وی در پاسخ به سوال قاضی که چرا "محمدقلی علی‌یاری" را کشتی؟ اظهار داشت: اصلا این فرد را نمی‌شناسم و هیچ خصومتی با او ندارم.

این متهم هم چنین در پاسخ به سوال دیگر قاضی که چرا به خانواده‌ات چنین جنونی نداشتی؟ تصریح کرد: گاهی در کنار خانواده و یا محل کارم این جنون به من دست می‌داد ولی خودم را کنترل میکردم.

قاضی در پاسخ به وی گفت: با همین چاقو خودت را می‌زدی نه اینکه به دیگران آسیب بزنی اکنون دیگر خانواده‌ها در آن مسیر احساس امنیت نمی‌کنند.

متهم پرونده ادامه داد: متوجه شده ام که چند نفر رضایت داده‌اند ولی من در آن زمان که این کار را انجام می‌دادم حالت روانی داشتم.

قاضی صلواتی با طرح سوالي از متهم گفت: اگر با مادر و یا خواهرت چنین کاری می‌کردند چه تقاضایی از قوه قضاییه داشتی؟

متهم پاسخ داد: من پشیمان هستم. اگر چنین اتفاقی برای خانواده‌ام می افتاد ناراحت می‌شدم و اگر علت حادثه دزدی و یا خصومت بود نیز تقاضای برخورد داشتم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دادگاه ، پرونده ، قمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار