تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم سایپای اردبیل متوقف شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در این دیدار که از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد تیم کاسپین برابر تیم سایپای اردبیل به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

تک گل تیم کاسپین قزوین را در این دیدار مجید چلایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و حمید غیبتی بازیکن تیم سایپای اردبیل در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند.

این تساوی در حالی برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین رقم خورد که بازیکنان این تیم اگر می‌توانستند در دقایق پایانی این دیدار توپ و میدان را در اختیار بگیرند بدون شک می‌توانستند با گرفتن سه امتیاز حساس این بازی، خود را به جمع مدعیان جدول نزدیک‌تر کنند.

شاگردان مجید رضایی در این دیدار بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در چند صحنه روی دروازه تیم سایپای اردبیل موقعیت گل ایجاد کردند که البته در یکی از این صحنه‌ها موفق شدند صاحب یک ضربه پنالتی شوند و گل نخست خود را به ثمر برسانند.

در ادامه نیمه نخست شاگردان مجید رضایی در چند صحنه باز هم می‌توانستند به گل برسند که این فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از بین رفت تا نیمه نخست این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم سایپای اردبیل با توجه به اینکه یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند حملات پر دامنه و با برنامه‌تری را روی دروازه تیم کاسپین قزوین ایجاد کردند که در نهایت توانستند مزد برتری خود را با زدن گل در دقایق پایانی به دست آورند.

بازیکنان تیم کاسپین پس از این که گل تساوی را وارد دروازه خود دیدند با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشتند در وقت‌های اضافه بر حملات خود اضافه کردند که البته در یکی از این موقعیت‌ها که در واپسین ثانیه‌های بازی رقم خورد می‌توانستند با استفاده از یک موقعیت مناسب در پشت محوطه هجده قدم دروازه تیم سایپای اردبیل را باز کنند که البته این فرصت هم با هوشیاری دروازه‌بان تیم اردبیلی گرفته شد تا در نهایت این دیدار پر افت و خیر با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

بازیکنان تیم کاسپین که هفته گذشته هم در واپسین دقایق بازی در تالش بازی را به چوکای این شهر واگذار کرده بودند با از دست دادن دو امتیاز حساس بازی با تیم سایپای اردبیل، در مدت دو هفته پنج امتیاز با ارزش را از دست رفته دیدند تا به نوعی بهترین فرصت حضور در صدر جدول را از دست بدهند.

تیم فوتبال کاسپین قزوین با این نتیجه با کسب 25 امتیاز و بدون احتساب نتایج دیگر دیدارها در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت./ج1

برچسب ها: قزوین ، کاسپین ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.