نماینده دادستان در دادگاه رسیدگی به پرونده "قمه‌کشی منجر به قتل در نظام آباد" گفت: "ح.ک" فرزند حجت متولد 1367 ، اهل تهران، باسواد، شغل آزاد، مجرد و دارای سابقه کیفری از مورخه 1391/7/26 متهم به محاربه و افساد فی‌الارض است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران سیفی نماینده دادستان در دادگاه رسیدگی به پرونده "قمه‌کشی منجر به قتل در نظام آباد" که صبح امروز (17 بهمن 91) در شعبه 15 دادگاه انقلاب بررسی شد؛ اظهار داشت: در این پرونده آقای "ح.ک" فرزند حجت متولد 1367 ، اهل تهران، باسواد، شغل آزاد، مجرد و دارای سابقه کیفری از مورخه 1391/7/26 متهم به محاربه و افساد فی‌الارض است.

وی در ادامه تصریح کرد: نام برده در تاریخ 1391/7/26 در خیابان "شهید مدنی تهران" پس از به دست آوردن یک چاقو از یک مغازه قصابی 11 نفر را مضروب که یک نفر از آنان به نام "محمدقلی علی‌یاری" به قتل رسیده است.

نماینده دادستان اظهار داشت: با عنایت به نظریه پزشکی قانونی، اقرار صریح متهم، بازسازی صحنه جرم توسط وی و تایید سلامت روانی از سوی پزشکی قانوني، دادسرا این فرد را بزهکار معرفی کرده و به استناد ماده 183 و 189 تقاضای مجازات نام برده که اقداماتش موجب ایجاد رعب و هراس است را خواستار است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دادگاه ، قمه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار