تیم صنعت ساری به عنوان تنها نماینده پیروز فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ؛هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور که شامگاه دیروز با انجام 14 بازی برگزار شد، صنعت ساری به عنوان تنها نماینده پیروز از فوتبال مازندران بود و سه نماینده دیگر فوتبال استان تیم های استقلال ساری، نوژن شهرداری شموشک نوشهر و دریا محمودآباد مقابل حریفان شکست تلخی را تجربه کردند.

تیم فوتبال صنعت ساری که در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای ساری میزبان دارتاک لرستان بود در نهایت در یک بازی پرگل و یک طرفه موفق شد مهمان خود را هشت بر یک شکست دهد و با پله صعود اختلاف امتیازات خود را با صدر جدول به دو امتیاز کاهش دهد.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی 30 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی تیم فوتبال نوژن شهرداری شموشک نوشهر که در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان البدر بندر کنگ بود سه بر دو از مهمان خود شکست خورد.تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر با این شکست همچنان 19 امتیازی باقی ماند و با دو پله سقوط به رده یازدهم رسید.

تیم فوتبال استقلال ساری نیز که در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول مهمان شهرداری دزفول بود با نتیجه پرگل سه بر صفر از میزبان خود شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال ساری نیز با شکست با همان 17 امتیاز در رده دوزادهم جای گرفت.

در آخرین بازی این هفته پس از اینکه سقوط تیم دریا محمودآباد به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مسجل شد به خاطر مشکلات مالی باشگاه این تیم در مقابل نفت امیدیه قرار نگرفت و این بازی سه بر صفر به نفع حریف اعلام شد.

تیم دریا محمودآباد با هشت امتیاز در قعر جدول جای دارد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.