رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: در سرعت بخشيدن به انقلاب، قطعاً ارتش نقش به‌سزايي داشته و در اين خصوص كارنامه درخشاني از خود در تاريخ اين سرزمين برجاي گذاشته است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين "سيد محمدعلي آل هاشم" رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در جمع كاركنان لشكر 28 كردستان با اشاره به تشديد فشارها و دشمني‌ها عليه نظام جمهوري اسلامي، افزود: وقوع بيداري اسلامي نشان داد پيام رهايي بخش انقلاب اسلامي از سوي ملت‌هاي مسلمان به خوبي دريافت و درك شده است.

وي با بيان اين‌كه كينه و خصومت دشمنان نظام جمهوري اسلامي به‌ويژه از سال گذشته تشديد شده است، ادامه داد: در رويكرد جديد، دشمنان ما با دو مولفه به صورت بارزتر و علني‌تر وارد ميدان شده‌اند كه يكي تهديدهاي نظامي و  ديگري تشديد تحريم‌هاي اقتصادي است؛ در عين اين‌كه تهديدهاي فرهنگي هم هميشه وجود داشته است.

آل هاشم با بيان اين‌كه مولفه ديگر خصومت دشمنان در ماه‌هاي اخير، تشديد تحريم‌هاي اقتصادي بوده است، گفت:اين تحريم‌ها بي‌اثر نيست و مشكلاتي را براي كشور به وجود آورده، اما نكته مهم اين است كه جمهوري اسلامي اين تهديد‌ها را با راه‌كار اقتصاد مقاومتي به فرصت تبديل خواهد کرد.

وي با اشاره به راه‌كار‌هاي برون رفت تحريم‌ها، اظهار داشت:استفاده از توليد داخلي و عدم وابستگي به نفت، از راه‌هاي رسيدن به اقتصاد مقاومتي است كه مسئولين بايد تدبير كنند تا كشور از وابستگي به نفت نجات پيدا كند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اين‌كه امروز دشمنان  تحريم‌ها را با هدف ضربه وارد كردن به نظام جمهوري اسلامي ايران  دنبال مي‌كنند، تصريح كرد: هدف‌گذاري دشمن از تحريم‌ها، جدايي مردم از نظام و تحريك آنان است و از اين رو هيچ تفاوتي بين تهديدهاي نظامي، تحريم‌ها و تهديدهاي فرهنگي وجود ندارد.

 وي در خصوص انتخابات سال آينده رياست جمهوري نيز خاطرنشان كرد: آنها اين انتخابات را يك فرصت براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي مي‌دانند از اين رو تمام امكانات خود را به‌كار خواهند برد تا از اين موضوع حداكثر بهره‌برداري را براي ايجاد چالش در آستانه انتخابات داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در ارتش، تشديد فشار‌ها، بحراني نشان دادن كشور، انتشار شايعات، القاي يأس و نااميدي در مردم را از ديگر توطئه‌هاي دشمن در آستانه انتخابات پيش رو برشمرد و گفت:طرح شبهه ادامه همان فتنه سال 88 است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تصريح كرد: قطعاً گزينه‌هاي دشمن نسبت به گذشته محدودتر شده است و تشديد فشارها و خصومت‌ها از سوي آنها ناشي از عصبانيت از رشد و بالندگي ايران اسلامي است.

وي با بيان اين‌كه آنچه كه انقلاب شكوهمند اسلامي ما را به پيروزي رساند، رهبري‌هاي صحيح امام( رضوان الله تعالي عليه)، اعتقاد مردم به اسلام و وحدت و همدلي آحاد مردم بود، گفت: در سرعت بخشيدن به پيروزي انقلاب قطعاً ارتش نقش به‌سزايي داشته است و در اين خصوص كارنامه درخشاني در تاريخ اين سرزمين برجاي گذاشته است.

آل‌هاشم با بيان اين‌كه بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي است، گفت: تحولات آسياي جنوب غربي و شمال آفريقا از اهميت بسيار بالا و راهبردي  برخودار است و نقش تعيين كننده‌اي در  منطقه دارد و  همان‌گونه كه رهبر معظم انقلاب تأكيد كردند ما "در يك پيچ عظيم تاريخي  قرار گرفتيم." مقطعي كه بدون ترديد آينده جهان اسلام و مسلمانان را تحت تأثير قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: آل هاشم ، ارتش ، عقیدتی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار