تبلیغات منفی قبل از اکران "عقاب صحرا" نتوانست این فیلم را در جشنواره فیلم فجر در نمایش ناکام گذارد.

علیرضا کمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در برج میلاد گفت: فیلم سینمایی "عقاب صحرا" نسبت به سایر فیلم هایی که تاکنون نسبت به موضوعات صدر اسلام پرداخته اند اثر قابل تامل و قوی است.
وی افزود: گرچه این گفته به این معنا نیست که فیلم ها نسبت به سایر آثار درخشان تر است اما گمان می‌کنم فیلم خوبی در آمده باشد.
این بازیگر که فیلم را به همراه مخاطبان در سالن های سینمایی دیده بود، ابراز داشت: من نیز فیلم را با اهالی دیدم که نظرشان در این خصوص مثبت بود گرچه قدری تبلیغات منفی از مدتها قبل در خصوص فیلم صورت گرفته بود که خوشبختانه مخاطب برخلاف تبلیغات فیلم را پسندید.
وی در خصوص وضعیت سینمای ایران در این روزها گفت: اگر جسارت را از فیلمسازان صاحب نام بگیرد آن زمان دیگر اتفاق خوبی در سینمای ایران رخ نخواهد داد.
این بازیگر ادامه داد: اگر نگاهی به فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها بیندازید متوجه می شوید که مخاطب دیگر تمایل به سینما رفتن از خود نشان نمی دهد و اگر فیلمی به نمایش در آید 30 دقیقه اول فیلم که سپری شد سالن های سینمایی خالی می شود.
وی همچنین به نظم سالن های سینمایی اشاره کرد و افزود: جشنواره در این دوره با نظم بیشتری روبرو شده ولی کیفیت فیلم ها به هیچ عنوان تغییری نکرده است.
وی در پاسخ به اینکه چقدر از بازی خود رضایت دارد گفت: باید چند بار دیگر فیلم را ببینم و قدری از کار فاصله بگیرم تا بتوانم به درستی در خصوص بازی ام قضاوت کنم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار