رییس سازمان بازرسی کشورگفت: طبق تاكیدات مقام معظم رهبری هم اكنون انقلاب در جای خطیری ست ومسئولان در این شرایط با حفظ وحدت از دعوا و سوء ظن دوری کنند.


 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛حجت الاسلام پورمحمدی  در یادواره شهید رسول حیدری در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرستان ملایر خواستار هوشیاری بیشتر مردم در شرایط كنونی طبق تاكیدات مقام معظم رهبری شد و با تاكید بر اینكه ملت ایران با وجود  تهدیدهای مداوم همچنان مقاومت می كند گفت :ملت ایران نباید از تحریم ها غمگین و افسرده باشد چراكه به واسطه خون شهدا و انقلاب اسلامی همه تهدیدها به فرصت تبدیل شده و فرهنگ مقاومت در جامعه ما ساری و جاری شده است.
وی افزود: ملت ایران در 34 سال گذشته با اراده خود پای صندوق های رای حاضر شده اند، اما دشمنانی كه دم از مردم سالاری می زنند، با تبلیغات چند میلیاردی مردم را به زور پای صندوق های رای می كشانند.
رییس سازمان بازرسی كشور خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده مردم ایران باعزم و اراده پولادین خود بار دیگر توطئه های احتمالی دشمن را خنثی خوهند کرد.
وی قدرت تولید شده جمهوری اسلامی را قدرتی پاک عنوان کرد و اظهار داشت : در حال حاضر قدرت های به ظاهر متمدن در حال جنگ و خونریزی هستند./س
برچسب ها: انقلاب ، مسئولان ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.