بیش از 10 تن از اراذل و اوباش در پیروزی به درگیری پرداخته و با چاقو و قمه اقدام به ضرب و جرح یکدیگر نمودند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 22:15 دقیقه ی شب گذشته بنابر اعلام چندین تن از اهالی محترم خیابان پیروزی مبنی بر درگیری و عربده کشی در آدرس خیابان پرواز، ماموران این یگان که در حین انجام وظیفه در همان محدوده بودند، با شجاعت کامل و کمتر از 5 دقیقه خود را به محل درگیری رساندند.

سرهنگ خلیل موقوفه ای در ادامه اظهار داشت: قبل از حضور ماموران در محل اراذل و اوباش متواری شده بودند و دو نفر به نام های امیر.ی 23 ساله و میثم .ح 21 ساله در این نزاع مصدوم و به بیمارستان بوعلی اعزام شده بود.

وی افزود: به دنبال این موضوع عوامل اطلاعات در بیمارستان بوعلی حاضر و از دو نفر مصدوم در خصوص علت درگیری و عاملین درگیری تحقیقات نمودند و دو نفر مصدوم به همراه فرد دیگری به نام میثم. ی 26 ساله با توجه به اینکه شرب خمر نموده بودند و سابقه ی درگیری نیز داشتند به عنوان متهم تحت نظر قرار گرفتند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران اطلاعات این کلانتری نیز توانستند پس از بازجویی اولیه از متهمان افراد حاضر در درگیری در کمتر از یک ساعت شناسایی و در محل خیابان اقبال، خیابان مرتجایی ردیابی کنند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد: واحدهای گشت در نهایت توانستند در ساعت 1:30 دقیقه ی بامداد روز جاری به قهوه خانه مراجعه کنند و پس از بررسی و پوشش تمام راههای احتمالی فرار با یک اقدام غافلگیرانه وارد قهوه خانه شدند و تعداد 10 نفر از عاملین درگیری که در حال قلیان کشیدن بودند و همه آنها شرب خمر نموده بودند، دستگیر شدند و این افراد به نام های (میثم .ق)، (آرش.ک)، (بابک.ب)،‌ (محمد.ف)، (علیرضا.ط)،‌ (امیر.ص)،‌ (مرتضی.ح)، (محسن.ک)، (محسن.الف)، (ابوذر.ن) جهت سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر جرایم به کلانتری انتقال داده شدند./ز

برچسب ها: شجاعت ، مصدوم ، اراذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار