نماینده ولی فقیه در استان کردستان، پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه ساز حضور بیشتر زنان در عرصه های مختلف اجتماع عنوان کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهردودی در همایش انقلاب و سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده که با حضور بانوان و شماری از مسئولان استان برگزارشد، گفت: حضور و تاثیر گذاری زنان در برهه های مختلف انقلاب و مسئولیت های متفاوتی که در بخش های گوناگون کشور بر عهده آنان گذاشته شده است نشانگر جایگاه ویژه بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران زنان امنیت و آرامش خود را در جامعه پیدا کرده ‌اند، افزود: مسئولیت‌ پذیری زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گواه همین ادعا است و امروز زنان در عرصه های مختلف اجتماع حضوری پررنگ دارند و باید این مهم را بیش از گذشته تقویت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در جهان امروز سبک های مختلف زندگی مبتنی بر مادی گرایی در حال فروپاشی هستند، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی می تواند خانواده را به اوج سعادت و خوشبختی برساند.
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهردودی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی با تکیه بر خدا باوری، دین محوری، عزت نفس، میل به توسعه و پیشرفت در امور مادی و معنوی همراه است، عنوان کرد: باید این مهم را بیش از گذشته در جامعه ترویج داد.
وی گفت: در سبک زندگی اسلامی بهره گیری حداکثری از فرصت های ایجاد شده در طول عمر و ایجاد فضای شور، نشاط و امید فزاینده، تحقق آرمان های یک اجتماع پویا و مقتدر را به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان به فعالیت گسترده ضد فرهنگی دنیای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: خانواده به عنوان مهمترین کانون بشری، نقش مهم و تاثیرگذاری را در پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت بر عهده دارد بنابراین توجه به تحکیم بنیان خانواده براساس سبک زندگی اسلامی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.