حمایت از کشاورزی و کشاورزان ، زمینه ناکامی تحریم ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان ، جهاد و کشاورزی را دو واژه کامل کننده یکدیگر و تعیین کننده مسیر حرکت و چشم انداز این بخش دانست و گفت: دشمنان تصور می کردند با تحریم ها می توانند به نظام اسلامی ضربه بزنند و برای براندازی نظام از این راه هم وارد شدند اما جهاد گران عرصه کشاورزی بسیاری از این نقشه ها را نقش برآب کردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به استقلال جهاد کشاورزی در تولید و عرضه به بازار بر اساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی افزود: جلوگیری از واردات بی رویه، تعیین نرخ و حمایت از تولید از مزایای این مصوبه است.

وی تصریح کرد:از این پس نیز خودکفایی و صادرات در اولویت برنامه های بخش کشاورزی قرار داشته باشد تا کشاورزان با دلگرمی فعالیت داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت خودکفایی و تولید انواع محصولات کشاورزی گفت:اقتصادی کردن تولید با اولویت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی_تولید محصول سالم با استفاده از علوم و فناوری های نوین و توسعه صادرات محصولات کشاورزی 3 محور اصلی برنامه ریزی های جهاد کشاورزی است.

عظیمی افزود: در 60 هزار از زمین های کشاورزی استان امسال طرح تولید محصول سالم بدون استفاده از کود و سم اجرا شد که رتبه نخست کشور است./س

برچسب ها: حمایت ، کشاورزی ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.