در فهرست جدید تیم ملی خبری از لیست بلند بالای بازیکنان پرسپولیس نیست و بنابر نظر کارلوس کی روش تنها 4 سرخپوش در اردوی تیم ملی حضور یافته اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، با اینکه لیست جدید تیم ملی با انتقاد شدید پرسپولیسی ها همراه بوده اما سرمربی سرخ ها چندان از این اتفاق ناراحت نیست و حتی از این موضوع استقبال کرده است.


یحیی گل محمدی در جریان اردوی تیمش در کردان کرج راجع به این موضوع به دستیارانش صحبت کرده و معتقد بوده که با کاهش تعداد ملی پوشان او می تواند برنامه تاکتیکی خود را جهت حضور در جام حذفی و لیگ برتر دنبال کند تنها مشکل سرمربی پرسپولیس افت روحی بازیکنان تیمش است و بر این باور است که اگر بازیکنانش را از لحاظ روحی در شرایط ایده ال نگه دارد، می تواند در بازی های آینده به موفقیت تیمش امیدوا ر باشد به خصوص که گل محمدی نگاه ویژه ای به جام حذفی دوخته و دوست دارد با قهرمانی در آن رقابت سهمیه آسیا را برای هواداران سرخ به ارمغان بیاورد.

*انصاری فرد به دنبال جاسوس

فهرست جدید تیم ملی حرف و حدیثهای فروانی را به همراه داشته و این موضوع برای سرخابی ها از حساسیت بیشتری برخوردار است.

براساس این گزارش، حذف بازیکنانی مثل انصاری فرد و محمد نوری طی روزهای اخیر به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده و برخی از جرایم ورزشی نقل قول هایی از بازیکنان معترض را بيان کرده اند که در اين ميان یکی از بازیکنان معترض به تیم ملی کریم انصاری فرد است که حضور نداشتن خودش در تیم ملی و دعوت از حاتمی دلایل عمده ناراحتی اش بوده است البته انصاری فرد بلافاصله این موضوع را تکذیب کرد تا مبادا با این حرف و حدیثها در لیست مغضوبین کی روش قرار گیرد.

آنطور که شنیدیم اظهارنظرهایی که از سوی انصاری فرد در روزنامه ها درج شده، به صورت مستقیم با خبرنگاران صورت نگرفته بلکه درد و دل این مهاجم با همبازیانش بوده است و حالا از اینکه این مطالب را در روزنامه ها می خواند به شدت متعجب شده است.

مهاجم این فصل سرخ ها خیلی اصرار دارد که بداند این موضوع را کدام یک از همبازیانش در اختیار رسانه قرار داده و برای پی بردن به این موضوع رسانه ها را هم به شکایت تهدید کرده است . انصاری فرد برای پیدا کردن جاسوس دست به دامن سرمربی تیمش هم شده و از او درخواست کرده که برای پی بردن به این موضوع به او کمک کند.

*جلسه یحیی با مهدوی کیا برای پایان ناراحتی

با اینکه مهدوی کیا در بازی دربی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و یکی از بازیکنان خوب میدان به شمار می رفت ، اما با نظر کادر فنی در دیدار مقابل فولاد نیمکت نشین شد تا حسابی از این موضوع ناراحت شود.

این گزارش حاکی است، در جریان تمرینات پرسپولیس در کردان کرج مهدی مهدوی کیا با قیافه ای برافروخته و ناراحت حضور داشت و این مسئله از نگاه یحیی گل محمدی دور نماند.


گل محمدی که اصلا دوست ندارد حاشیه به تیمش وارد شود ، برای اطلاع از دلایل ناراحتی کاپیتان کیا دلایل بازی نکردن این بازیکن در جدال مقابل فولاد را بازگو کرد.

سرمربی پرسپولیس به بازیکن با تجربه تیمش این اطمینان را داد که عملکرد خوب او را به دقت زیر نظر دارد و قصد دارد از تجربه او در بازیهای حساسی مثل جدال با ذوب آهن در دیدار جام حذفی استفاده کند.

پس از صحبت های گل محمدی با مهدوی کیا، اين بازيکن را متقاعد شده و این قول را به سرمربی تیمش داد که با انگیزه بیشتری پرسپولیس را در تمرینات و بازیهای حساس پیش رو همراهی کند.

*خواهش فدراسیون از رویانیان

کم شدن تعداد ملی پوشان پرسپولیس آن هم در شرایطی که این تیم در نیم فصل دوم هنوز شکستی را متحمل نشده باعث اعتراض شدید سرخ ها به کارلوس کی روش شده است.

این گزارش حاکی است، محمد رویانیان یکی از کسانی است که حسابی به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض است و این اقدام را حرکتی در جهت تخریب روند رو به رشد تیمش می داند. مصاحبه های پشت سر هم رویانیان کار را به جايی رساند که کی روش در مقام پاسخگویی حاضر شد و جنگ میان طرفین به اوج خودش رسید.


آنطور که از فدراسیون شنیده می شود، یکی از نفراتی که رویانیان هم با او رابطه خوبی دارد در تماسی تلفنی از مدیر عامل سرخ ها خواسته که به این بگو مگوها خاتمه دهد تا مبادا این مسائل باعث از بین رفتن تمرکز سرمربی تیم ملی شود.

این عضو فدراسیون از مدیر عامل پرسپولیس خواسته که به خاطر منافع ملی هم که شده دست از مصاحبه های تند و تیز علیه کی روش بردارد و همه چیز را به پایان اردوی تیم ملی و بازی لبنان موکول کند.

ظاهرا رویانیان به این درخواست فدراسیون پاسخ مثبت داده و به خاطر موفقیت تیم ملی قرار است تا پس از دیدار مقابل لبنان انتقادی از کی روش نکند.

*نیلسون به دنبال آمار گل نخورها

نیلسون دروازه بان برزیلی و خونگرم پرسپولیس ها در پنج بازی گذشته تیمش هیچ گلی را دریافت نکرده است و به طور دقیق تر 456 دقیقه است که هیچ مهاجمی موفق به گشودن دروازه اش نشده است.

براساس این گزارش، نیلسون این روزها از همبازیانش در مورد رکورد داران گل نخوردن در ایران سئوال می کند و جالب اینکه هیچکس نتوانسته اطلاعات درستی را در اختیار او قرار دهد.

نیلسون خیلی دوست دارد که با ادامه روند گل نخوردن هایش در لیگ برتر، یک رکورد از خود به جای بگذارد.


البته همبازیان نیلسون کم و بیش دروازه بان تیمشان را راهنمایی کرده اند و به او گفته اند که اگر می خواهد رکورد شکنی کند، باید به اندازه ای که تا به امروز دروازه اش بسته مانده گل نخورد تا اسمش را به عنوان گل نخورترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند.

گفتنی است: در تمام ادوار فوتبال ایران بهرام مودت دروازه بان سال های دور سرخ ها با 844 دقیقه گل نخوردن در سال 1354 رکورددار است و در لیگ برتر هم آرمناک پطروسیان با 704 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش در فصل 81-80 به عنوان گل نخورترین دروازه بان شناخته شده است.

*عدم رضایت بازیکنان از کادر پزشکی

همواره طی 2 فصل گذشته یکی از مواردی که در پرسپولیس زیر ذره بین بوده عملکرد کادر پزشکی این تیم است و یکی از عمده دلایلش هم جدایی دکتر فرید زرینه پس از 13 سال همکاری با این تیم می باشد.

بر اساس اين گزارش، بازیکنان سرخ طی روزهای اخیر به شدت به عملکرد کادر پزشکی تیمشان معترض بوده اند و این موضوع را به گوش کادر فنی هم رسانده اند. بازیکنان معترض بر این باورند که کادر پزشکی کنونی در تشخیص نوع مصدومیت دچار ضعف هستند و این موضوع باعث می شود که دوران مصدومیت بازیکنان طولانی تر از حد معمول شود.


بازیکنان بر این باورند که با توجه به امضاي قرارداد با پرسپولیس و لزوم حضور بازیکنان مصدوم در کلینیک باشگاه، آنها نمی توانند که به پزشک دیگری مراجعه کنند. البته از گوشه و کنار شنیده می شود که بازیکنان زیاد این بند از قراردادشان را رعایت نکرده اند و همچنان از تجربه دکتر زرینه و حتی پزشک استقلال استفاده می کنند.

گفتنی است، بسیاری از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس هم از عملکرد پزشک تیمشان ناراضی بودند و برخی از آنها، این موضوع را رسانه ای کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار