رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر همزمان از 25 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بیش از 36 میلیارد ریال در امور دام، آب و خاک، باغبانی و ترویج بهره برداری می شود.

ˈحمیدرضا خلیلیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: امروز شاهد افتتاح 25 طرح بخش کشاورزی هستیم که دو پروژه دامداری ˈگندکˈ و کشتارگاه زرران رودهن زیر بخش اداره دامپزشکی به صورت نمادین افتتاح می شود.

وی به طرح دامپروری گندک با ظرفیت 200 راس پرواربندی در مساحت 11 هزار مترمربع با تخصیص چهار میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: این واحد تولیدی از دامپروری های غیرفعالی بود که در قالب طرح خوداتکایی گوشت قرمز دوباره احیا شد.

خلیلی طرح های استخرهای پرورش ماهی دومنظوره، کلنگ زنی واحد پرورش قارچ، احداث باغ پایه مالینگ و خطوط انتقال آب را از جمله طرح های افتتاحی دهه فجر برشمرد که هر یک در جایگاه خود ارزش بسیاری برای تولید و توسعه بخش کشاورزی دارند.

معاون مالی- اداری و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دماوند نیز به خبرنگار ما گفت: یک ششم طرح های بخش کشاورزی با اعتبار 36 میلیارد ریال را دولت و بقیه به وسیله بخش خصوصی اجرا شده است.

ˈعلی علی محمدیˈ افزود: بیشترین طرح ها و اعتبارات شهرستان دماوند با توجه به اینکه قطب کشاورزی محسوب می شود، در این بخش سرمایه گذاری شد/س


برچسب ها: کشاورزی ، دماوند ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.