تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در بازي هفته بيستم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاههاي کشور نوار بردهاي کاشاني ها را با نتيجه سه بر يک پاره کرد.

محمدرضا دامغاني، سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آناليزي که از تيم کاشان داشتيم از قبل مي دانستيم که قدرت حريف روي امير غفور قطر پاسور آنهاست. سعي کرديم در اين ديدار با مهار کردن وي امتياز آوري کنيم.

وي گفت: در اين ديدار ما به جز ست اول بازي توانستيم در ديگر ستها با زدن سريس‌هاي خوب و داشتن دفاع مستحکم تمرکز حريف را برهم زده و بر امتيازات خو بيافزاييم.

وي خاطر نشان کرد: در اين ديدار 2 بازيکن جوان تيم ما "جواد حسين آبادي" و "عليرضا نصر اصفهاني" توانستند به خوبي جايگزين رضا صفايي در طول بازي ايفاي نقش کنند. اين امر در حالي بود که "رضا صفايي" مهره کليدي تيم در طول گرم کردن هنگام پرش و فرود از ناحيه دچار مصدوميت شد و مانتوانستيم از وي در طول بازي استفاده کنيم.

سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در ادامه اظهار داشت: ما امسال به نيروي جوان خود اعتماد کرديم آنها هم به خوبي پاسخ اعتماد ما را دادند واز اين امتحان سربلند بيرون آمدند.

**جريمه مسئولان جواب داد

دامغاني خاطر نشان کرد: به دليل باخت هفته 19 ليگ برتر مسئولان باشگاه 10 درصد از قرارداد بازيکنان را به عنوان جريمه نقدي کسر کردند.

حسين جباري زاده مديرعامل باشگاه پيش از شروع بازي با حضور در سالن مسابقه خطاب به آنها گفت: در صورت برد جريمه آنها مورد بخشودگي قرار خواهد گرفت. که خوشبختانه اين امر موفقيت آميز به پايان رسيد و ما برديم.

وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنکه ما آخرين بازي خود را مسابقات ليگ برتر واليبال سال 1391 در بندرعباس و خانه خود برگزار مي کرديم، تلاش بسيار زيادي براي برد حريف به کار گرفتيم.

وي تصريح کرد: در هر ديدار خانگي تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس حدود سه الي چهار هزار تماشاچي و واليبال دوست جنوبي در سالن حضور پيدا مي کند ما با برد ديدار گذشته باعث شديم تا اين تماشاگران با خاطره خوب فصل جاري را به پايان رسانند.    

سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس خاطرنشان کرد: اميدوارم مسئولان اين باشگاه با توجه به شرايط موجود و نتايج کسب شده از طرف تيم واليبال بندرعباس در ليگ سال 1391، در سال آينده نيز نسبت به حمايت از اين تيم اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتني است؛ تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس تاکنون با کسب 26 امتياز جايگاه نهم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است. آنها 2 بازي پاياني ليگ برتر را خارج از خانه انجام خواهند داد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار