به دنبل رونمايي از اتومبيل قهرمانان فصل گذشته فرمول 1 تعداد اتومبيل هاي رونمايي شده براي فصل 2013 به 6 رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاري روئيترز، تيم اتومبيل راني ردبول قهرمان فصل 2012 رقابت هاي جهاني فرمول از اتومبيلي که قرار است در فصل جديد، 2013 مورد استفاده قرار دهند رونمايي کرد.
اين اتومبيل که مدتها است انتظار رونمايي از آن مي رفت آر بي ناين نام دارد و بسيار پيشرفته تر و قوي تر از نمونه قبلي خود است که سبب قهرماني ردبولي ها در فصل 2012 رقابت هاي فرمول يک شد.

اين اتومبيل انقلابي در مراسمي فوق پيشرفته وبا به کارگيري تکنولوژي هاي به روز رونمايي شد که اين مراسم خود به اندازه اتومبيل معرفي شده جذاب و قابل توجه بود.



در طول اين مراسم ششمين اتوموبيل فصل 2013 رونمايي شد. روسای تيم ردبول تلاش زيادي در متفاوت کردن اتوموبيل جديد داشته اند که اين تفاوت در وضعيت ظاهري ماشين نيز اعمال شده است.

به نظر مي رسد دماغه ماشين بزرگ و طويل تر از نمونه قبلي است. البته در بورس هاي کمي به نظر مي رسد. اتومبيل جديد زيبايي هاي ظاهري نمونه قبلي را ندارد واز اين لحاظ کمي افت سطح کيفي داشته است. البته در رقابت هاي فرمول 1 زيبايي اتومبيل اصلاً مهم نيست وآنچه مورد توجه است سرعت و قدرت و از همه مهم تر قابل اعتمادتر بودن اتومبيل است که اين لحاظ اين ماشين نمونه‌اي بسيار قوي تر از آنچه تا به حال رونمايي شده به شمار مي رود.



رئيس تيم ردبول دراين رابطه گفت: اميدواريم اتومبيل جديد بتواند بهتر از نمونه قبل عمل کند و همانند سال گذشته ما را به قله هاي افتخار برساند.

گفتني است؛ تيم ردبول فصل گذشته با اختلاف 3 امتياز از حريف خود، قهرمان شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار