تیم والیبال شهرداری ارومیه توانست در بازی هفته 20 مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم متین و رامین را در خانه خود با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

مجید ساداتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه از قبل تعیین شده ما برای کسب سه امتیاز کامل بازی مقابل تیم ورامین صف آرایی کردیم ، از قبل هم تمامی تدابیر و تاکتیک های خود را طبق آنالیزی که از نوع حریف داشتیم در نظر گرفته و برای شکست آنها برنامه داشتیم.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در این دیدار از حضور 2 یار اصلی خود " علی نادی" و " امیر برزگر"محروم بودیم ولی نیروهای جایگزینمان توانستند به خوبی مباحث و تاکتیک های ارائه شده را به مرحله اجرا در آورند.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: حدود 2 الی سه سال بود که تماشاگران فهیم ارومی در این شهر یک چنین بازی زیبا و سطح بالایی را تماشا نکرده بودند آنها شب گذشته با برد تیم ارومیه در یک دیدار سنگین و زیبا خوشحال شدند.

ساداتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر و با کسب 37 امتیاز با تیم سایپا هم امتیاز هستیم اما آنها با داشتن معدل پوئن بهتر نسبت به مامکان چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و تیم شهرداری ارومیه در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ما در بازی مقابل تیم متین ورامین با زدن سرویس های خوب دریافت اول های حریف را متزلزل کردیم ، آنها در توپ گیری دچار مشکل شدند ، بازیکنان تیم ارومیه با دفاع خوب موفق به امتیاز آوری شدند.

وی تصریح کرد: برنامه اصلی ما برای برد زدن سرویس های خوب و هدفمند بود با بهره گیری از این حربه و ازکار انداختن مدافعان حریف موفق به برد شدیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار