اهالي مناطق مختلف بحرين در پاسخ به درخواست گروه هاي مخالف در تظاهرات گسترده عليه رژيم آل خليفه شرکت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤ ؛ شمار زيادي از شهروندان بحريني بخصوص در منامه به دعوت جمعيت هاي سياسي و گروه هاي جوانان لبيک گفتند و در تظاهرات گسترده اي در مناطق مختلف شرکت کردند. 

 منامه پايتخت بحرين شاهد حضور گسترده نيروهاي امنيتي در مناطق مختلف و خيابان هاي منتهي به مرکز شهر بود. نيروهاي نظامي و امنيتي رژيم آل خليفه با ايجاد موانع در ورودي هاي منامه و راه اندازي گشتي هايي در مناطق مختلف کوشيدند از هرگونه تظاهرات و اعتراض در آنجا جلوگيري کنند. عناصر رژيم به تعقيب جواناني پرداختند که بر استفاده از حق آزادي بيان و برگزاري تظاهرات مسالمت آميز اصرار مي کردند. در همين حال مناطق مختلف منامه و اطراف آن شاهد برخوردهايي بين جوانان معترض و عناصر سازمان هاي امنيتي رژيم بود که در نتيجه آن دو تن از مخالفان بازداشت شدند و نيروهاي امنيتي به هفت روستا نيز يورش بردند و به مجازات دسته جمعي اهالي آنها پرداختند. 

در ادامه آمده است: جمعيت هاي مخالف بحريني اعلام کردند عناصر رژيم از گلوله هاي ساچمه اي استفاده کرده اند. اين در حاليست که استفاده از اين نوع سلاح ممنوع است و استفاده از آن در دو سال گذشته به زخمي و کشته شدن شمار زيادي از افراد منجر شده است. علاوه بر منامه ديگر مناطق از جمله المصلي، شهرکان، معامير، العکر، ستره، الديه و المالکيه نيز شاهد برپايي تظاهرات گسترده بودند. 



                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.

برچسب ها: گلوله ، ال خلیفه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار