رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمان گفت: واژگونی دو دستگاه اتوبوس در محور رفسنجان ـ کرمان‌ 8 نفر کشته و مجروح در پی داشت.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، احمد حجت‌آبادی‌ اظهار داشت: ‌یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و تخطی از سرعت مجاز طی 12 ساعت گذشته، واژگونی دو دستگاه اتوبوس در محور رفسنجان - کرمان و کشته و مجروح شدن هشت نفر را در پی داشته است.

وی بیان داشت: از عصر روز گذشته شاهد بارش برف و برودت هوا در استان کرمان بودیم که این وضعیت جوی یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و افزایش سوانح رانندگی را در پی داشت.

حجت‌آبادی عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت‌ سرعت مجاز و لغزندگی سطح جاده‌ها تا‌کنون دو فقره واژگونی اتوبوس در محور رفسنجان - کرمان رخ داده که هر دو وسیله نقلیه از تهران عازم زاهدان بودند.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از اتوبوس‌ها شب گذشته در نزدیکی شهر کرمان و حوالی کارخانه سیمان ممتازان واژگون شد و اتوبوس دیگر صبح امروز و در همان محور، نزدیکی نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان از جاده منحرف و دچار سانحه شد.  

حجت‌آبادی با اشاره به باز شدن مسیر و جمع‌آوری صحنه تصادف ابراز داشت: در پی این دو سانحه رانندگی دو نفر کشته و شش نفر مجروح شدند که حال تعدادی از آنها وخیم است.
برچسب ها: کشته ، حدثه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.