ليگ برتر فوتسال بانوان در پايان هفته هفتم با صدرنشيني تيم ملي حفاري اهواز به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پي برگزاري رقابت هاي قهرماني فوتسال بانوان تيم ملي حفاري اهواز با كسب 19 امتياز بدون باخت و يك تساوي صدرجدول را از آن خود كرده است.

تيم پرسپوليس در هفت بازي انجام شده تنها يك باخت داشته و با اختلاف يك امتياز در كمين صدرنشيني قرار گرفته و منتظر لغزش تيم اهواز است.

رده سوم را نيز تيم داماش گيلان با 15 امتياز بدست آورده كه در هفت بازي خود، پنج بازي ر به نفع خود و دو بازي را به حريفان واگذار نمود.

تيم كاسپين و صنعت نفت آبادان مانند يكديگر پنج برد و دو باخت را در كارنامه خود ثبت كرده و به ترتيب مقام هاي چهارم و پنجم را با 15 امتياز كسب كردند.

همچنين از هفت بازي صورت گرفته تيم متين ورامين توانسته 11 امتياز بدست بياورد و در جايگاه ششم جدول قرار گرفت.

رده هفتم را نيز تيم شوراي شهر نوشهر با سه برد، سه باخت و يك بازي به تساوي كشيده و كسب 10 امتياز در جايگاه هفتم قرار دارد.
اما تيم هاي فانوس بدست، تيم هيئت فوتبال شهريار با چهار باخت و يك مساوي و دو برد توانسته از هفت بازي خود هفت امتياز را كسب و در رده هشتم جدول قرار گيرد.

تيم مس پارس كه در رده نهم حضور دارد تنها برنده يك بازي بوده و فقط توانسته در اين دوره از رقابت ها چهار امتياز كسب كند.
شايان ذكر است، سه تيم آخر جدول تاكنون هيچ بازي را به نفع خود به پايان نرساندند كه اين تيم ها به شرح ذيل آمده اند.

تيم آرمان خراسان رضوي از شش بازي انجام داده تنها يك بازي را توانسته به تساوي بكشاندو تك امتياز آن را كسب نمايد و در رده دهم جدول قرار گيرد.

در رده يازدهم تيم صنايع شمشاد دليجان مانند تيم آرمان رضا فقط يك بار بازي را با نتيجه مساوي به اتمام رسانده و امتياز پنج بازي ديگر خود را به حريفان خود واگذار نموده است و در آخر تيم تربيت بدني فسا كه توانست در هفت بازي هفت باخت را در كارنامه خود به ثبت برساند و بدون امتياز در قعر جدول حضور دارد./مح
برچسب ها: صنعت ، چهارم ، پنجم ، صورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار